Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, September 29, 2010

Khaleef dan BAJEL

Bajel = Puzzle..

Selalunya papa dia je rajin melayan hal-hal puzzle ni..
Mami dia memang tak koser..
Kena lak kalau time buat tu dia asyik nak membaran..
Kang cepat je tangan aku hinggap kat dia..

Tu pun kan.. puzzle dia tu sebenarnya aku dah tulis nombor..
Senang sket kalau kena time tiba2 aku je ada kat umah..
Dia lak selagi tak siap puzzle tu..
Selagi tu laa dok mengharuk aku suh buat..

Camne leh dapat beli puzzle tu..
Sebab hari ni dia berkelakuan baik..
Kat sekolah pun ok..
Balik tu bawak dia gi makan.. g bank.. g kedai...
Sumer berkeadaan baik..
Tu yang dapat reward bajel rm2.00 :)
.
.
.

1 comment:

m.q said...

buat puzzle boleh train kalep berfikir & bersabar
hahahah