Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 7, 2010

Tetiba hari ini...


Ni kan dah last-last puasa..
Kata orang last2 ni dah tak rasa apa..
Rasa biasa je..


Hari ni sbb Inche Izman balik..
So, spt biasa menggigih ler masak..

Dah ler hari ni lambat smpi umah..

Dia lak request nak makan daging..

Daging lak dok dalam peti ais lagi..

Kuar daging rendam kejap..

Pastu potong ikut suka hati.. janji potong..

Rebus pun takat sejam je..

Pastu terus masak..


Pastu tgk ada lak ikan kerapu..

Teringin nak wat sweet sour..


Air rebus daging tu lak wat sup daging utk Khaleef..


Tetiba, dekat2 nak siap masak tu..

Rasa cam nak pitam pun ada..

Cam kepenatan melampau batas..


Cepat2 sudahkan masak.. masuk bilik rehat..

Ntah apa anak aku buat..

Ntah bila laki aku balik..
Tetiba dengar azan je...


Semangat dtg kembali..

Sekali.. daging elok masak kicap.. elok sup..

Giler punya liat..

Kunyah 40 kali pun lum boleh telan lagi :(


Huhuhu.. sian tengok laki aku balik jauh2..

Maka.. dengan ini.. mulai esok..


SAYA TAK MAHU MASAK LAGI!!!


Sampai raya ke-5..
Leh gitu ?!!
.
.
.

No comments: