Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, September 13, 2010

Salam Aidilfitri :)

Gambar kat studio tak jadi ambik..
Sebab baju raya aku tak siap..
Maka akan postpone hingga laa baju tu smpi ke tangan..
Entry menyayat hati pasal baju next entry..

Nasib baik laa ada maternity dress yg ala2 bunga ungu..
Janji ungu..

Budak ni moody smpi raya ke-2..
Kisahnya pagi raya tu.. nenek & sepupu2 dia sumer bersiap nak balik kampung..
Dia pun excited igt dia balik sama..
Sekali sampai Tg Malim..
Kami sekeluarga korner pi Kampung Lambak Tg Malim je..
Sementara yg lain2 meneruskan perjalanan pulang ke utara..
Mau mamat tu tak moody mengamuk seharian..
Igtkan mami dia yg tak keruan sbb tak dpt balik kampung..
Rupanya anak lagi teruk..

Anyway pesanan untuk PAPA

Sudah 2 tahun berturut raya Tg Malim..
2 tahun akan datang jangan buat2 tak paham hokay!!!

Khaleef & Sara


Sara & Kayra
.
.
.

4 comments:

ibh said...

ececeh!enchem dak ahmad ni pakai spek mata itam..hehehhehe

Mia-Ina said...

dak ahmad hensem aaa

kulop ludin said...

Anyway pesanan untuk PAPA

Sudah 2 tahun berturut raya Tg Malim..
2 tahun akan datang jangan buat2 tak paham hokay!!!

>hehe.. dalam maksudnyea nie!!

noradzlina.kamdani said...

ehem2 pesana utk PAPA tu aku sokong