Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 21, 2010

Vooosaaaaannnnnnn....

Bihun goreng dah habis sebekas...
Air kosong dah habis setupperware...

Apa lagi mau buat..

Pejabat yg kecik ni.. kalau takde orang..
Maknanya takde laa keje..

Mana laa hilang sumer murid2 & user2 kesayangan aku ni..

Geng Paddayappa aku tau ler sekolah..

En. Lim... Mr Kumar... En Amir...
Mrs Hong.. Tn Haji...

Mana kamu sumer hilang ni?

Jangan nanti kamu muncul semula tahun depan..
Dan cakap nak sambung belajar balik..

Padahal sket je lagi silibus nak habis..
Tiba-tiba missing in ation..
Takkan tak abih2 raya lagi kot..

Di kala-kala camni.. baru ler terasa betapa berharganya user..
At least leh gak laa wat kawan sembang-sembang..
Cerita hal2 isu semasa..
Kes2 buang bayi.. bunuh diri.. kena bunuh..

Cakap pasal kena bunuhkan..
Masa mula2 Sosilawati tu diberitakan mati..
Malam tu aku tak leh tido..
Pejam je mata cam ternampak2 dia berjalan laa..
Tengah beli kerepek laaa...
Gambor billboard dia..

Kira memang mengganggu fikiran betui laa..

Pastu baru laa teringat..
Awat laa aku tak sedekah ayat2 apa2 yg patut pada dia..
Lepas2 tu baru bayangan dia tak muncul dah..

.
.
.