Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, September 5, 2010

Ini budak kena hantam!!!


Bukan pasal dia tolong Papa mengecat..
Bukan gak pasal dia conteng dinding yang dah cat..
Bukan gak pasal dia cat kaki dia..

TAPI...

Semalam boleh laa kan..
Dia kata kat aku nak berak batu..
Aku cakap pergi laa..

Kejap pastu dia keluar toilet..
Aku igtkan dah selesai laa sumer..
Pastu sibuk dok main buat2 ice-cream kat rak buku..
Dia skang ni suka main berangan2 ckp sorang2...

Sekali lagi aku toleh..
Tengok depan rak tu berselemus berak cair..
Mula2 tu cam tak percaya..
Igtkan kot dia kuar pijak tanah tak pakai kasut..

Sekali aku dtg dekat..
Memang confirm dia terlepas atas lantai..
Bila aku tanya tadi tak berak ke?

Dia jawab "TAK JADI.. DALAM JAMBAN ADA SPIDERMAN.."

Eeeeee... naik hantu aku dibuatnya..
Dah laa rumah cam nak terbang sbb dlm proses mengecat lagi..
Kat area dia berak tu aku baru je lepas kemas + mop..

So, semalam.. apa je tak kena..
Sumer kena..
Tarik telinga.. tarik rambut... pukul tangan...
Sumer cukup..

Yang jadikan aku geram..

SEBAB DIA TAK MENANGIS!!!

Kalau dia meraung ke hape.. cam lepas lelah aku rasa...
.
.
.

2 comments:

NurulHudaResad said...

siaaan abg kalep...tp lg siaan kat mami diaaa...hhehhe...tp betul gak...budak kalo kita piat dia tapi dia x nanges lg geram lak rasa..heheehe...bwk2 bersabar ye kak...org nk dpt adik mmg meragam sket...

noradzlina.kamdani said...

abg kalep yg encem takut spiderman?