Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 3, 2010

Busy like hell...



Satu lagi hari yang sibuk dengan kerja..
Dijangka akan berlanjutan sehingga minggu depan..
Dah laa minggu ni akan pergi holiday...

Kepada peserta 3DFC - JANGAN LUPA..
Hapdet minggu lepas punya result..
Kalau malas.. tak yah laa bergambor2 bagai..
Bagi nombor je..

Minggu ni... minggu kedua terakhir bg yg start awal...
Minggu depan last ler maknanya...
Bagi yang tak bank-in lagi duit hadiah..
Sila berbuat demikian :)


Minggu ini bermula dengan bacaan 118.4kg
Uwaaaa !!!!
Lama tul bertahan dengan berat 118 +- ni..
Apa lagi ek makanan yg boleh mengurangkan berat..
Tembikai tidak berkesan nampaknya..
Mungkin sbb kandungan air tinggi...

REHAN !!! apa kes gymnasium kite?
.
.
.

5 comments:

akrimi said...

salam...blog walking..juz nak tanya la kan..berat masa kahwin berapa ek...?

I want to lose weight said...

Tu kisah lama tu..
Masa kahwin pun dah dlm 95kg camtu

ieda said...

cayuk2 dik ... teruskan usaha .. waaa x turun2 x per yg penting x naik dah heheheh

ummi09 said...

btul la kak..mcm hikmah ni haa, sampai angka 90 jek, dia dah tak mo turun dah.. padahal makan kurang cam penurunan2 sebelum tu.. exercise pun same jek cam sblum2 nih. agak2 dia nak maintain kot 90 tu.. sakit atinyer..hehehe..

eh berat akk masa kawin 95 ek? bleh pregnant.. ni yang beri harapan nih.. hehe.. org cakap kalo gemuk payah pregnant.. tapi akk berjaya membuktikan.. ALhamdulillah..thanks Allah =)

I want to lose weight said...

Ye betul
Akak pregnant dengan 2 kali cubaan sahaja..

TAPI

Bila nak yang no.2 ni dah liat dah..
Cam dah takde harapan...