Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 24, 2010

Tiba-tiba..

Tiba-tiba hari ni cikgu Khaleef bagi sampul yuran..
Then cakap

"BULAN NI KITA MAU KUTIP YURAN NOVEMBER JUGA"

Motif?!!! korang kutip cepat2 sedangkan November sekolah 2 mgu je..
Lepas tu.. kutip dah laaa full payment...
Lepas tu siap ada miscellaneous fee pulak lagi rm60...
Cekik darah betul..
So, total yuran Khaleef bulan ni...
Hampir rm400...
Lari laaaa budget aku bulan ni...

Maybe next year..
Tadika Kurnia Bistari lak menjadi pilihan..
Bye-bye Matahari Ria..

Dah laa kan.. minggu lepas...
Tiba2 Khaleef tkmo naik toilet bowl tu..
Aku tgk dia londehkan seluar..
Pastu tarik nonot bagi panjang..
Hala masuk dalam mangkuk...

Aku punya mengamuk laaa...
Sampai dia tak berani lagi wat camtu kalau kat rumah..
Kat teacher dia pun aku dah cakap..
Aku tak suka dia kencing camtu..

Tapi aku tanya Khaleef kat sekolah kencing camne ?

Dia masih jugak lagi tunjuk gaya yang sama..

Kalau dah Cha Ya Nun Alif tu tak leh wat camne laa kan...
.
.
.

4 comments:

Mamma said...

Yuran kimi utk nov pun sama gak..
bayar full tau..tapi dia dh pungut masa jan hari tu lg..tu yg dftar aje 1k++..
bab kencing pun sama..aku rasa kimi kencing camtu gak kat skul dia..
Kat rumah tak ada la dia kencing camtu...aku ngamokk

makcikrehan said...

mahainyaaaa.... ni yg rasa nk hantar pi tadika perpaduan sebulan 30 hinggit je nihhh....

I want to lose weight said...

Agaknya depa takut... nnt Nov kita tak bayar..
Sebab dah nak cuti sekolah, so tak anta anak pi sekolah..

Azimah@Melati said...

tadika anak aku pun november dah bayar..awal awal lagik masa registration bulan jan...... biasa nya tadika ni awal2 dia amik...