Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 18, 2010

Keputusan Minggu ke-8



Hehehehe... hanya tinggal 3 peserta yg berjaya hingga akhir..
Tgk-tgk result cam dah tau sapa menang...

Tapi... CIK NISA masih ada minggu ini utk menghabiskan 3DFC...
Mana tau kot dia puasa straight 7 hari..
Mau turun 5-6 kilo... :)

Oleh itu, result akhir minggu depan..
Sapa yang menang akan dapat hadiah DUIT..
Sapa-sapa yang tak bayar lagi yuran..
Sila jelaskan A.S.A.P..
.
.
.

5 comments:

ieda said...

selalu gak ikuti .. tahniah ..semoga berjaya dik :))

Nisa~ said...

kak zel.. saya dah email akak last week x silap.. saya dah disqualified dr 3dfc ni.. cube akak cek blk emel yg 3dfc ni.. sori kak

I want to lose weight said...

ye ke?

Sayang nyer...

suhaini said...

wuhuuu...setakat nih leading..alhamdulillah:) erm...tq kak wat kontes nih..suke sgt join sbb sume bersemnagat!! sries..nih my fes time:)

zatie_izzati said...

Zel, pas abis ni ade lg x?