Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 23, 2010

Sudah dapat...

Dah lama budak Ahmad ni mengidam spec camni..
Dia selalu jumpa samseng jalanan yg pakai spec ni..
Hero idola dia - Farid Kamil pun ada spec ni..

Semlm balik dari konvo.. singgah Rawang..
Jumpa spec ni kat kedai saiz budak..
Tak mahal pun.. rm3.90 je..

Kemain suka lagi Khaleef...
Pergi ke mana je berspec hari ni..
Perasan Rudy V3 ler tu..

Kejap2 datang kat aku tanya...

"INKEM TAK KALIP NI MAMI?"

Yelah... inkem laaa sangat tu...
Mami ko tgh berangan ni nak tgk Lagenda Budak Setan..
Farid Kamil kan pelakon pujaan Pn Zel jugak :)
.
.
.

3 comments:

mama_iris said...

p tgk LBS nak bwk dak ahmad ke kak?heheh...nurul pon x sbr nak tgk...tp tgh nak ayat hubby sbb dia cam x berminat je..:-)

noradzlina.kamdani said...

pergh..encem

Mia-Ina said...

khaleep sekarang dh hensem..esok2 dewasa mmg hensem ..jd pujaan ni..