Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 11, 2010

Mau pengsan sudah...

Rasa cam nak lelap pun takde masa...
Ada lagi 2-3 keje yang belum beres..

1- Minit mesyuarat
2- Akaun 2010
3- Presentation
4- Goodies pack

Harap2 esok sumer berjalan lancar dan siap..
Malam esok aku nak meng"practise" presentation in English..
Maklum laaa..
Sejak duduk Tg Malim ni..
English bukan bahasa ruji aku lagi...
Jangan masa keje P&G dulu..
Dengan nenek tua lalu depan rak shampoo Pantene pun...
Aku tegur guna bahasa omputeh..


Hopefully soalan yang akan ditanya nnt mudah difahami..
Maklum ler..
Aku selaku orang Mesia.. pasti guna Manglish..
Audience pulak.. dari Thailand, Mongolia & Philippine..
So nnt, cam2 slang English ler akan kuar..

Untuk bebudak PID..
Harap kome-kome paham ler keadaan umah aku
Yg ala2 kapal karam terbalik jalan mengundur ni...
Kalau nak kutuk pun.. kutuk ler belakang2 taw..
Jangan laa wat entry dlm blog pulak :))

Yang pasti kain tak lipat.. ada 2 bakul XXXL... 1 bakul L...
Sikit je tu.. ada 5 biji lagi bakul kosong :))
.
.
.

3 comments:

lynda_hani said...

zel aku tau ko bole buat! slmt maju jaya.. cewah ayat!

mama_iris said...

chaiyok akak.....sure leh buat punye....

noradzlina.kamdani said...

slmt ber'presentation'