Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, May 20, 2010

Hari ini gumbira...

Gumbira sebab hari ini cuti...
Gumbira sebab tadi pi ambik baju baru...
Tailor baru...
Dan dia pandai buat baju aku :)
Bukan senang nak cari tailor yg bley buat baju aku mengikut kehendak aku taw..
Selalunya depa main pusing2 je kain tu nak kasi cukup..

Petang ni ada sesi menangkap gambor di studio..
Maklum ler aku takde DSLR..
Kalau aku meng"wishlist" pada Inche Izman..
Smpi dia grad Master pun belum tentu dapat...

I understand you baby... so, no worry hokay..
I nak.. i kumpul duit sndr & beli :)
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

AMIK LE GA,BO WEH..NNT TEPEK EH, AKU NK TGK

mama_iris said...

suke sbb akak soke.....tapi tak ske sbb tak dpt siasat kess smlm..hhehehe

cheer up!

makcikrehan said...

i understand u baby... tak tahan betui dgn BABY tu...muahahahha... baru sehari lepak putrajaya dah jadi BABY! kekekekek

I want to lose weight said...

Hehehe...

MAKCIK...

Bie yg aku panggil laki aku itu adalah BABY sbnrnya..

Nama panggilan dari zaman bercinta dulu..

Ramai org igt HUBBY :)

makcikrehan said...

Awww.... BABY... syomel nyerrr....