Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 17, 2010

Setelah beberapa hari...

MR balik dari Tg Malim terus demam..
Zamila sblm datang lagi dah sakit pinggang..

Aku lak tetiba hari ni satu badan lenguh2..
Mata jadi panas berair..
Tekak sakit..
Kepala pening...
Perut memual...

Tanda-tanda nak demam !!!!

Huhuhu... kalau aku dah demam..
Khaleef confirm akan menyusul!!!
Jaga diri aku sndr tak laa sepenat jaga Khaleef..
Sbb dia style kalo demam..
Makan 1-2 minggu baru baik..

Makanya.. esok EL ler nmpk gayanya..
Adeh... di time2 banyak keje lak nak demam kuat..

Nasib baik malam ni - esok ptg Inche Izman ada umah..
.
.
.

4 comments:

sue said...

Ko dah memang kena rehat pun zel..teruk dah berminggu kat PID tu..macam mana tak deman..Hee..hee

Mia-Ina said...

take a rest sis..

noor afzan said...

alolo..siannya demam..

noradzlina.kamdani said...

minum air msk bnyk sket..xpun 100 plus..jaga diri baik2 nnt klu jangkit kat kalep dia plak ada semput naya jek..kang muntah lg nk kene basuh toto lagi hu hu hu penat