Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, May 21, 2010

Kampung Boy @ Putrajaya

Time ni Khaleef marah ngn mami..
Sebab tak bagi dia masuk ikut papa smyg...
Aku dah paham sgt perangai rusa masuk bandar Khaleef ni..
Kalau masuk kampung tercangak-cangakkan...
Dia ni lak kalau masuk cam dah biasa sangat ngn tmpt tu..
Berlari-lari.. menjerit-jerit..

Hujan lebat gak time ni..
So, tak boleh nak kemana-mana..
Pusing2 dalam kereta je..

Memang ini adalah kali pertama Khaleef kat Putrajaya..
Happy dia tgk ada kolam kecik2 kat bendera tu..
Aku yg seriau sbb dia suka berlakon2 cam nak jatuh..

Dia ni pernah jatuh kolam ikan buatan masa umur 2 tahun lebih..
Tu yang aku seriau tu..
Dah laa kolam tu dalam..
Nasib baik aku ada tepi dia sempat sambar kaki dia..
Tapi kepala & separuh badan mmg dah masuk kolam..

Seperti biasa.. Bie aku suh buh gambor dia sama..
Dengan alasan nak tumpang glamer jugak...
Seperti biasa... MOTIF AWAK BIE?!!
.
.
.

2 comments:

sue said...

Khaleep nampak happy ja..
Zel..aku berkenan dengan tajuk n3 ko nih.."Kampung Boy @ Putrajaya"..
Teringat kartun Dato Lat

mama_iris said...

agak2 kalo jumpe org yg baru kenal,dia wat tak lawak2 yg slalu dia buat dgn akak tu?teringin tgk dak ahmad in real..heheheh