Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 23, 2010

Lawak petang Ahad...

Seperti biasa.. dia dah pandai kencing sndr..
Ni aku tak tau pun bila..
Tau2 dia dah pakai seluar terbalik..
Sebab dia ni klu buka pakai suar mmg TAK BUKA ZIP..
Main sarung je...

Petang ni nak mandikan dia..
Aku pun bukak ler seluar hadap ke belakang tu..
Sekali bila dah lodeh..

Tu dia... pakai spender pun ikut dan je..
Yang kaki dah jadi ke pinggang..
Yang pinggang dah tukar pakai kat kaki..
Patutlah bergentel semcm je aku tgk spender dia tadi..

Terus hilang keinkeman Spec Samseng Jalanan :))
.
.
.

8 comments:

makcikrehan said...

abg kelip buat lawak la.... hahahah

~ Ann ~ said...

hahahaha.. alooo cian dia.. ahakss.. ngah mamai ag tu

noor afzan said...

haha..
cute je...

noradzlina.kamdani said...

dia tgh blajo zel..ko plak exploitasi kn dia cian dia zel

I want to lose weight said...

Tulah..

Tapi lawak giler..
Aku ngn laki aku bantai gelak..
Sampai dia menangis malu

Mia-Ina said...

lawak la khaleep ni. tp dh pandai ..

sue said...

Wakakakaa..zel..aku yg tengah stress ni..boleh gelak besar tgk n3 nih...wakakakakaa

lynda_hani said...

lawak la anak ko zel.. hahaha..