Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 25, 2010

Layan gambor part II

Korang agak-agak laa kan..
Bape kali dia kena debik dengan aku..
Selama 4 jam kat UiTM tgu papa dia konvo ni...

Pak Ngah dia dilarang menjawab :))

Mula-mula dok bawah khemah sbb hujan lebat..
So, dia memancing guna safety harness..

Dah bosan.. terbalikkan kerusi pastu melompat2..

Lepas tu mengaler... cara biasa bosan...
Tumpahkan air sikit... cicah pensil kaler tu..
Pastu baru kaler kat buku...

Ok main pura2 cam nak jatuh...
Kalau betul2 jatuh apa jadi tau..
Belakang dia tu penuh dengan tanah merah lembik..
Sepanjang konvo tu hujan lebat...

Melencun tu.. dari hujung rambut smpi hujung kaki



Kedai UiTM ni agaknya 20 kali kot dia keluar masuk..
Target dia nak main pintu kaca tu..

Dapat main public phone pulak...

Time ni dah ok sket...
Nenek belikan kapal terbang belon tu...

Dah bosan.. main naik turun tangga pulak...
Kalau main mulut diam takpe..
Ni menjerit2 kegirangan...
Mami ko kan Kalep...
Orang upah Rm50.00 pun
Belum tentu aku sanggup ulang alik tangga tu..

Kali ni nenek dia pulak menjerit2..
Bila dia lari keliling kolam air tu..
Pura-pura cam nak jatuh kolam..

Sangat suker sbb dapat naik bas UiTM...
2 kali lak tu..
Kalau tanya nak pergi mana..

KALIP NAK PERGI JAKARTA !!!

Mentang2 laa dalam kete sblm tu..
Dia dgr nenek ngn mami bincang nak pi Bandung naik bas dari Jakarta..
Terus memoyokan diri nak pi Jakarta..

So, agak-agak korang bape kali mami dia "BAGI" ?
.
.
.

9 comments:

ain said...

macam lebih 10 kali.. hekekekekekeke

mama_iris said...

kompem banyak neh.....auntie nurul baca pon dok mengucap banyak kali...hehee.....kalep ni aktif kak....ok la dari pasif.....ada adik kang kompem dia ada geng kene debik....ke??

Anonymous said...

mcm ade 7sesi jekan..setiap sesi 10kali menjadikan jumlah yg di debik adalah 70kali..hihi..

makcikrehan said...

1. baju abg kelip inkem
2. kamera baruni gambo merembes noks
3. teknik celup kaler dlm ayaq tu sgt smart!

Azimah@Melati said...

ikut gambar..12 kali kot..ehehehe.... ha ah la abang kalep inkem....agak-agak kalau baby aunty perempuan leh chop tak..ahaksss..

-niena- said...

hehehe..nak g jakarta...mummy dh tak leh g...jom ikut awek2 jambu ke jakarta...jd teman menggedik kiteorg...

I want to lose weight said...

NIena..

Betui ke ada BERAN bawak kalip..

Aku takut tak sempat naik bas g Bandung, korang terus ambik tiket patah balik Kuala Lumpur :))

noradzlina.kamdani said...

he he he slua dh kering 1/2 way

sahira said...

nasib baik aiqal n aisya ok..sepupu aku tlg jaga.. dok la pegang bunga nk bg kat aku.. yg kelakar diorg terlepas tgk aku naik pentas.. aiqal la lawak..die dgr nama aku pastuh terus terkedu pastuh ckp tuh nama mama.. ala xnampak..