Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, May 28, 2010

Untuk Khaleef adalah tepat :)

credit to Nini Aziz FB

Kata orang kalendar ni 90% ketepatannya...
Utk Khaleef mmg kena..

Khaleef terhasil pada bulan 11 tahun 2005..
Masa tu umur aku 25 tahun..
So, hasilnya baby BOY..

Untuk baby yang skang..
Umur aku 31 tahun...
Yang menjadikan masalahnya..
Tidak tahu baby terhasil pada bulan Mac atau April..

Kalau Mac.. makanya dapat BOY..
Kalau April.. makanya dapat GIRL..

:))

Apa pun.. semua ketentuan Allah.. bukan kalendar ni..
Aku ngn Izman tak kisah mana-mana...
Asalkan selamat dan cukup sifat sumer..

p/s : Hari ni akan pergi scan baby. Nak tentukan sebenarnya dah bape bulan aku pregnant.. sbb, perut dah jadi sangat besar cam dah 5 bulan... dah keras pun..
.
.
.

5 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

hah da 5 bulan....ko bior betul....lagi 4 bulan nak salin ker???

nurulazham said...

congrats!!yeay..kalep nak dpt adik!

suhaini said...

congratz sis!!! nnti jaga sume btoi2 k..jgn mkn merapu2 tau..(cewah mcm aku plak penah pregnant nih) ahax...aja2 fighting!!:)

Sarah said...

alhamdulillah congrats:)

noor said...

tingat member aku...sempoi giler ngandung anak no 3...tau2 rs ada benda bergerak jer dlm perut..tu la untung org kan,tak der mabuk..loya...
tp kek sr mmg ler sgt menggiurkan...hehe