Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 9, 2010

Player sudah ada kawan baru...

Player Kukin ini confirm sudah clash sama Syiti..
Skang ni ada kawan baru..
Nama POHCHI...

Dari nama.. aku agak bangsa Cina ler kawan baru dia tu..
Jantina belum dikenal pasti..
Kejap aku tanya.. dia cakap laki..
Kejap kang pompuan...
Dia balik skool kang ler aku nak investigate..
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

wa...kwn baru yek...ko pantau je la zel, bdk2 jgn dok paksa2 sgt...nnt lari umah br tau..tu apsal rmbut dia bertocang kelapa sawit? rambut pnjang sgt ke?

Pusat Internet Desa Tanjong Malim said...

Lari rumah?

Suar pun tak reti pakai.. nak lari umah dah..

a-ah rambut panjang skang ni..

Aku nak wat rambut korea kat dia..
Cam Lee Shin :))

ratusiput said...

zel...anak ko toncet dh mcm JGS aku tgkk...cute...ehehe..aku bukan ble ni kang...pengsan ni kang..ehhe..

Pusat Internet Desa Tanjong Malim said...

Hehehe...

Rambut tu papa dia tak kasi potong.. aku pun tak tau apa motif.. smpi dah boleh bertoncet dah anak tu

Pusat Internet Desa Tanjong Malim said...

ooo baru perasan aku pakai ID lain :)