Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, May 15, 2010

Walaupun bukan WISHLIST :)

Kan dah citer dlm entry sblm ni..
Exilim aku dah selamat jadi arwah..
Lens patah sbb aku congkil dengan pisau..

Maka secara officialnya aku dah takde digital camera..
Kamera Canon PID dah jahanamun...
Kamera no brand dah hilang...
Kamera BenQ lens pecah adik aku jatuhkan..
Kamera Exilim aku yg pelingkup..

Cuma skang berharap pada SE k800i Cybershot..

Mmg tak harap nak beli baru dlm masa terdekat..
Sbb tgh sangap gile-gile..
Maklum laaa BroochBizz pun dah lama tak aktif..
Jual DVD harap leh lepas pergi kedai beli menan Kalep je..

Mgu depan kan Inche Izman konvo..
Tadi masa balik dari sarapan kat Seri Melur..

"Bie.. nnt b konvo.. kita takde laa snap2 gambor elok2... mami tkde camera.."

"Pinjam laa Kak Long.."

"Lupa ke.. ayah kan dapat pingat.. mst laa dia nak guna camera tu bawak g Ipoh.."

"Oooooo..." tu je jawapan akhir..

Aku pun takpe laa..
Igt nak pinjam camera makcik Rehan je..
Harapan terakhir...

Sekali..

"Abang ada takat rm400 je dlm wallet.. cukup tak nak beli camera?"

Huhuhuhu.... melompat terus ajak pi kedai camera..
Oklah tu Rm400... aku tambah ler sket2 lagi..

Mula2 nak ambik brand Kodak..
Tp mikir.. PowerShot adalah brand terbaik utk shot gambor Brooch...
Maka ketepikan saiz dan stylo..
Ambik ler Canon PowerShot ittew..
Aku tak tambah banyak pun... tambah rm90 je lagi..

TERIMA KASIH INCHE IZMAN..
Lap u sangat banyak hokay !!
Mami anggap ni ler hadiah Mother's Day..
WPun sebenarnya wishlist mami adalah jam pink cap Casio yg rege RM229.00 ittew... tapi dapat lebey pulak :)
.
.
.

9 comments:

Lazyf said...

Canon mmg best. Gambar pun smart n cun. mmg berbaloi-baloi lah...

noor afzan said...

ooo..dapat kamera baru daa..

Mia-Ina said...

mia pun pakai camera canon ixus gak..ramai kwn ckp ..gmbr mia jelas...

I want to lose weight said...

Canon IXUS mahal sgt.. tak matching dengan budget rm400 ittew :)

noradzlina.kamdani said...

jd le..janji ada gak camera

sahira said...

zel laki ko konvo ari aper..aku 25hb.. ingat mlz nk g dh mak aku suruh..laki aku siap kutuk anak dh 3 pun nk g konvo..baju pun xbeli lagi..sian betul

Mia-Ina said...

mahal ye?hehe..mmg pun...lari drpd budget tu...tp mmg nice la gmbr nye...mia amik

yg ptg kak zel.ada kamera k

ratusiput said...

tahniah utk ko sbb dpt rembat kamera sejibik...aku pun susah sbb takde kamera.sik minjam kamera opis je.hs pun nokia yg 90 hengget je...nan ado...ehehe...sme laki aku dok bwk se mula2 dia g saudi dulu....igt nk rembat gak canon ni...takyah memahal kang nk uplod kat blog berat lak...

I want to lose weight said...

Tukah kan..

jadik laa pada kena tangkap gambor konvo guna hp :)