Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 18, 2010

Sudah Bisa....

Bayangkan dari hari aku demam tu..
Angin tak leh kuar dari badan...

Semlm.. rasa cam angin dah smpi dada..
Sesak nafas semacam..
Perut tok sah cakap laa...
Sakit cam rasa nak runtuh..

Bila meniarap ok..
Bila melentang @ bangun..
Sakit smpi ke ulu hati..

Mula-mula suh Khaleef naik belakang aku..
Lompat2 sket.. kot2 mau terlepas..
Pastu tu suh papa dia pulak tolong pijak sama..
Tak jugak !!

Cousin aku suh cari minyak halia...
Aku nyer Losyen Nadia Chantique ntah mana..
Biasa ler.. kalau nak, time tu laa sumer hilang..

Last2 jumpa botol Vicks Khaleef...
1/2 botol aku lumur ke perut..

Pagi ni bila bangun tido...
Ala-ala perang dunia ler :)
Smpi Khaleef pun bangun awal terkejut bunyi kuat byk kali..
Siap tanya..

"APA TU MAMI? PUKIN KALEP MANA?"
(dpt kukin terus tido balik...)

Mami dia lak..

LEGA !!!!

So, hari ini saya mahu pergi kerja.... :)
.
.
.

6 comments:

Sharinginfoz said...

letak minyak mestika pun ok juga, biar dada rasa panas sikit kan

Budak US Tak Tahu Maths??

et said...

ngeh3.chumel.minyak halia pon oke.suam2 panas.time sesungut selalu gune.^^

ez said...

entry ko pg ni menghiburkan aku..hahha..boleh bygkan ko hall tu tgh meniarap...

lynda_hani said...

ko dah ok ke zel?? AKu klu perut masuk angin susah nk kentut.. tp aku akan muntah2.. abis segala isi perut barulah ok.

mama_iris said...

hohoh.....gelak sampai nurul pon rasa nak ter kentsss sama.....huhuhu....anyway,budak ahmad memang sporting la.....layan je mami dia melepas ekk...

pearls.. said...

ko ni zel.. tak senonoh laa... hahahah