Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 10, 2010

Holiday.. tak abih2 pi Penang :)

Kamiorang tido kat Rumah Peranginan Negeri Perak..
Mmg best gilos..
Banglo 3 tingkat 5 bilik besar2..

Siap ada kitchen, tmpt barbeque, mesin basuh pun ada..
Belakang rumah.. ada laut..
Hari pertama smpi..
Petang tu aktiviti mandi laut..
Malam lak ada barbeque..

Hari kedua.. baru g jalan2 kat Penang..
Tak banyak gambor ambik..
Sbb e-xlim aku dah patah lens..
Aku sndr yang cungkil dengan pisau..
So, sgt padan muka..

Kalau ler laki aku aku cam laki K. Eynda
Yg melayan wishlist bini dia dengan sebaik mungkin..


KAN BEST !!!

Tapi laki aku hanya pekerja biasa di Pos Malaysia Berhad..
Oleh itu... ZALIA HEZLIN..
Sila kumpul duit semula utk beli camera baru :(



Gambor kat TOY MUSEUM..
Mmg heaven punya banyak toys..
Patut umah aku pun wat almari kaca camni..
So, takde laa anak aku nak munggah je..



On the way balik Tg Malim..
2-2 dah penat giler..
Aman + damai :)
.
.
.

12 comments:

mama_iris said...

kamera kaler purple dulu tu ke yg rosak?eh betul ke kaler purple...mls nak godek entry akak tahun lps...ehehehe......

laki saya pon x sudi nak belikan kamera....sadis!

kakngah said...

camera aku pn dh jahanam hrtu
dh nk beli ngn duit sndr
skali che abg belanje..
rugi aku xrembat dslr punyer..
cis!!~

ratusiput said...

zel..jgn lupe cd........ehehehe..

I want to lose weight said...

CD? dvd apa wei?
Aku tgh menggila punya sibuk ni..

Mia-Ina said...

xpe...yg ptg ada en suami yg rajin bw isteri & anak g jalan2x..best gak tu dr dok umah je kan..huhu

noradzlina.kamdani said...

hu hu hu aku penang pun xsampai lg...lalu jek ms nk g alor star

noor said...

duit leh cari...suami yg baik susah nak cari...hehe

lynda_hani said...

betoi3x suami yg baik susah nk cari.. Aku pun tengah gila meroyan nk kumpul duit ni nk beli kamera dslr.. Biar pun mgkn kamera tu akan menjadi tukun.. aku x reti guna.. janji apa yg kuingini tercapai!

Maizatul Azura said...

eheheh..kt sini rupa yer..kenal ker..kita kan joint skali p picnic at penang..hehehe

HoNEybUneE said...

aku pun...huhuhuhu...kamera mati lemas kat gambang waterpark ari tak dok pengganti sampai ari nih....sedey...

Mia-Ina said...

nampak kepenatan budak 2 org tu...ciannye..mesti best berjalan sakan ni

Ms AiReEn MoHd said...

aku nengok kan kalip da chubby la plak...heheheheh