Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, June 22, 2009

Aku Perlu Menyanyi Sendirian...

Hari ini Selasa...
So ada murid warga emas kul 9.30 pagi 2 orang
Kul 12 nanti lagi 2 orang...



Masih ingat makcik "Bismillah"..
Oooo.. hari ni dah terer tau..
Aku dengar tadi baru 3-4 kali je dia Bismillah..
Hari ni dia belajar menaip..
Mula2 tu aku pelik gak apsal dia menaip tangan kiri..
Rupa-rupa nyer..
Dia takut mouse pointer akan hilang kalau dia tak pegang mouse dgn tangan kanan



Yg makcik baju hijau tu pulak tenggelam timbul..
Minggu ni datang, kang 2-3 minggu yg lain lesap..
Dtg balik pastu ala2 kali pertama datang kelas..
Hari ni dia datang.. belajar masuk ClipArt..
Bila aku cakap "KLIK DENGAN MOUSE"
Apa yg terjadi.. mouse pointer itu hanya mouse over atas gambar..
Tapi TIDAK CLICK !!!
Pastu dok kata ngn aku "mouse ni tak nak ikut..."

Adooyaiiiii...
Aku perlu menyanyi sendirian untuk cool downkan hati aku..
Sebab dalam kereta td aku dengar segmen merisik khabar - Sudirman
So, skang aku menyanyikan lagu itu perlahan-lahan..
Klu Istighfar pun banyak pahala kan...

Yg sorang lagi tu pulak.. budak lagi.. dalam 20 tahun...
Hari ini dia terpaksa jadi KAMBING HITAM..
Oleh kerana aku agak berangin sket ngn makcik 2 org tu..
Tapi tak boleh tinggi suara..
Aku lepaskan suara aku yg tinggi tu pada dia..
Hehehe kesian dia... lupa buh tajuk pun kena jerkah..
Takpe2... kejap lagi cikgu kasi buah epal...
Peti ais kat opis ni penuh tau ngn buah-buahan..

Apa-apa pun.. aku salute ngn makcik 2 orang ni...
Masih belum putus asa..
Warga emas utk kelas semalam, Isnin...
Sorang pun tak muncul dah.
.
.
.




3 comments:

The Biggest Loser Team said...

sabar gak ko eh.. ajar warga emas... aku semlm ajar anak buah aku darjah 2 maths 9+1 pun taktau berapa gerammmm jek rasa..

idtgm@streamy.com said...

Anak aku dia tau 5 + 4 sama dengan SEMIYAN !!!!

Tiru iklan susu dutch lady PERHATIAN kat TV

ezza erisa said...

memang jenis sabar la dikau...

aku ajar adik aku drive pun sampai sakit tekak menjerit marah sana marah sini..itu ajar budak umur 21tahun tu..kalu ajar yang umur 60-70...adoi..mahu aku pengsan setiap hari..kekekek