Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, June 13, 2009

PeranGai GilEr aKu MonCoL

Padahal baru je turun berat...
REWARD konon !!!

Semlm mmg betul aku p kedai mamak KKB tu
Makan nasi 1/2 dengan lauk sotong goreng tepung + nescafe O ais

Balik dari KL
Cakap ngn adik aku cam nak makan sepotong kek SR
So, singgah SR Rawang

Giler aku moncol tetiba
Dan adalah beli 2 potong kek
Dan terus makan dalam kereta bertemankan teh O ais

Dah smpi umah MIL
Kena makan nasi malam pulak
Full nasi + rendang ayam + sup sawi

Smpi umah balik dalam kul 10.30 malam
Tekak rasa sangat mual2
Yelah 2 potong kek + nasi berlauk lagi

Cuba memuntahkan sebab mual tukan dah ada
Tapi tiada apa yg kuar kecuali air

Seblm tdo, timbang dulu.. mmg adalah naik 1kg = 119.6kg

Nasib baik bangun pagi ni dah jadi 118.8kg

Uwaaaaa... bila laa kegilaan aku pada makanan akan hilang !!!

Hari ni belum apa2 dah makan nasi 1/2 + ayam goreng
Ni laki den ke pasar.. aku pesan yong tau fu + buah mangga
Harus minum detox tea malam ni 2 kali + shake 1 kali + bee pollen 1 sachet
.
.
.





2 comments:

pearlsweets said...

apa la.. diet wei.. langgar pantang nih... nak kena babat nih.. hehehe..

tapi, kalau dah teringin.. nak wat camno kan???

Unknown said...

hi..langgar pntg larag ke kak...aduh kek aising tue..huhu