Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, June 13, 2009

PeranGai GilEr aKu MonCoL

Padahal baru je turun berat...
REWARD konon !!!

Semlm mmg betul aku p kedai mamak KKB tu
Makan nasi 1/2 dengan lauk sotong goreng tepung + nescafe O ais

Balik dari KL
Cakap ngn adik aku cam nak makan sepotong kek SR
So, singgah SR Rawang

Giler aku moncol tetiba
Dan adalah beli 2 potong kek
Dan terus makan dalam kereta bertemankan teh O ais

Dah smpi umah MIL
Kena makan nasi malam pulak
Full nasi + rendang ayam + sup sawi

Smpi umah balik dalam kul 10.30 malam
Tekak rasa sangat mual2
Yelah 2 potong kek + nasi berlauk lagi

Cuba memuntahkan sebab mual tukan dah ada
Tapi tiada apa yg kuar kecuali air

Seblm tdo, timbang dulu.. mmg adalah naik 1kg = 119.6kg

Nasib baik bangun pagi ni dah jadi 118.8kg

Uwaaaaa... bila laa kegilaan aku pada makanan akan hilang !!!

Hari ni belum apa2 dah makan nasi 1/2 + ayam goreng
Ni laki den ke pasar.. aku pesan yong tau fu + buah mangga
Harus minum detox tea malam ni 2 kali + shake 1 kali + bee pollen 1 sachet
.
.
.





2 comments:

pearls.. said...

apa la.. diet wei.. langgar pantang nih... nak kena babat nih.. hehehe..

tapi, kalau dah teringin.. nak wat camno kan???

Mia-Ina said...

hi..langgar pntg larag ke kak...aduh kek aising tue..huhu