Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 18, 2009

Ini Malam...

Dinner pada malam ini..
Aku mmg tak reti nak wat ala2 cam serve kat hotel
Potong2 terus masuk dalam mangkuk...
Salad + Tomato + Balsamic Dressing
Balsamic ni aku tiru beli dari Kak Eynda..
Sbb gaya dia buat & makan tu cam sedap je
Bila kena tang aku

ADALAH TIDAK SEDAP !!

Rasa nyer cam kicap pekat basi.. masam semacam je..
Makan ngn salad boleh tahan lagi..
Ngan tomato lansung tak best

Apa pun, sebab mende ni adalah 3 kali lebih mahal dari kicap
Aku akan abihkan jugak
Lagipun, mende ni adalah Inche Izman yg belikan taw..


Lepas makan.. smyg apa sumer..
Mulakan aerobik..
Dah tukar tempat bersenam dan tak pakai dvd player
Oleh itu, budak Muhammad adalah kurang mengacau

Malam ni pakai DVD TBL
Tapi aku tak enjoy sbb aerobik nyer cam main belasah je
Entah mana warming up, mana interval, mana cooling down
End up.. kaki aku is SAKIT

Lepas itu.. sambung poco-poco..
Malam ni smpi ler ke step yg ke-4
Enjoy lagi wat poco2 ni.. aku suker..

Esok hari timbang..
Dukacita sesangat sebab berat aku tak turun pun
Wpun tak naik..

Kecewa ?!!!

IYE..
Adalah sangat2 kecewa sbb mgu ini adalah lebih berusaha
daripada mgu yg turun 2.1 kilo ittew

Apa pun, tunggu jelah nilai nyer esok hari ye...

Oh ye.. hari ini dapat call dari seorang AKAK di Subang
Ada tanya nama tapi dah luper pulak
Yg aku tau adalah kawan kepada BIM
(Oooo Bim... Ko nak PUKUL aku ye... :))

TQ yer kak...
Nanti saya wat entry pasal Noriday ittew.

Sejak2 masuk TBL ni..
Sangat ramai dapat kawan baru..
Ada muda.. separa muda... hampir tak muda lagi...
Apa-apa pun... I LOVE U ols

Amboi.. cam ada Kelab Peminat pulak..
EEEEE... perasaan PERASAN betul ler
.
.
.





6 comments:

eynda said...
This comment has been removed by the author.
eynda said...

Zel...tak sedap ker balsamic vinegar tu?? Akak rasa macam kuah rojak je kekekeke....tapi memang dgn tomato kureng skit...kena makan dgn daun salad atau timun....ok la skit...apa-apa yg healthy memang tak sedap sangat pun haha...kalau thousand island tu konfirm laju je makan kan hehe...akak la tuuu... :-p

* komen tadi delete sebab ada typo :-D

Beattey said...

zel, apa kata ko campur mustard sikit..sebab mustard adalah dressing yang low fat....

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Tu laa kan.. kalau makanan diet ni.. tak pernah nyer sedap..

cuba KFC itu adalah makanan untuk diet.. i like :)

weeda said...

a'ah saya minat akak la..sebab akak sangat lawak dan best..bila baca blog ni ketawa terkekek2 hehehe...semoga berjaya kak :)

eynda said...

Kalau KFC makanan yg sihat hari-hari pun mau la kekeke....