Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 17, 2009

TBL Water Challenge


Oleh kerana Isnin ngn Selasa lepas aku puasa..
So aku minum air malam sahaja..
Tapi rasa nyer tak smpi laa 3L
Mau terkencing atas katil lak nnt...

Hari Rabu, siap bawak 2 bekas lagi air masak..
Satu botol tu isi nyer 1.9L..
Sebotol abih.. lagi satu botol lagi sket nak abih..
So, dapat laa sehari 3L
Lagi smpi umah, minum air dari bekas lain pulak...

Hari ini... mula2 ingat nak puasa
Pastu baru teringat Asst kesayangan aku tu cuti lak 2 hari...
Kalau keje sorang 9-6 kat PID ni... belum sempat buka puasa..
Konpem dah muntah darah punyer..

Banyak hari lak tu nak diganti..
Ada 6 hari lagi..

Aku teruja sey ngn hadiah pi Bukit Merah Laketown..
Namun kebarangkalian nyer adalah sangat mustahil..
Kelihatan nyer.. mgu ni cam tak turun berat pun...
Masih around 118kg gitu..

Untuk dapat 6% weight lost.. aku kena turun 7.8kg...
Banyak tuh...
Takpe2... nnt ada rezeki boleh pergi ngn budget sndr..

So, rasa nyer cam Zalia Hezlin dah BACK ON TBL TRACK :)
Wish me luck !!
& TQ to all my lovely supporters...
.
.
.





No comments: