Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 2, 2009

Kisah Diet Semalam...

Semalam ikutkan banyak gak aku makan..
Patut laa berat tak turun.. lagi naik ada laaaa
Pagi ni timbang, adalah 120.3 kg
Makna nyer.. naik 400g
Kalau berterusan.. makna nyer..
Aku peserta pertama yang akan kena bayar denda RM5

BREAKFAST - noriday + proimmunise + bihun sup ikan bilis satu mangkuk

LUNCH - Roti Butterscoth 2 slices + Air kosong

MINUM PETANG - F1 + F3 + Susu HL Strawberi + bihun goreng 1 pinggan

DINNER - Bayam + kobis bunga rebus (tak abih makan pun.. tak sedap) + nugget ayam 4 ketul

Ni ghupe bayam rebus itu
Kalau makan ngn nasi panas... Wallaweiii... lazat
Bila suap gitu je.. smpi suduan ke - 5
Aku dah loya !!!!
Rasa berlendir semcm je pulak bayam tuh

Ni kalep punya dinner..
Aku goreng 9 ketul.. Khaleef makan 5 ketul
Lagi 4 ketul tu.. aku takmo jadi sahabat setan.. membazir
Maka nyer... aku laa yang makan

.

.

.

1 comment:

wati said...

usaha lagi dik...akak pun tengah semangat gak nie.