Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 25, 2009

Buat kali pertama


Dapat dari WEEDA

Setiap blogger mesti menyatakan 10 AUTA diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :

Auta tu fakta tersembunyi di sebalik nyer ek.. aku cuba laa ek...
Kali pertama ni, tak biasa dgn menatang2 award ni..

1- Saya adalah sangat suka mengemas
(nasib baik laki aku balik semgu sekali... kalau balik sebulan sekali.. alamat mmg sebulan sekali laaa aku mengemas)

2- Saya adalah sangat suka lipat kain
(hakikatnya.. selagi ada spender untuk dipakai.. selagi tu tak yah lipat kain.. bila dah kosong laci.. alang2 nak punggah longgokan gunung kain tu cari spender, terus ler lipat sekali. Rekod paling lama tak lipat kain adalah 3 minggu...)

3- Saya adalah sangat suka masak
(dari mula kahwin sampai sekarang masih mengekalkan momentum memasak 1-2 minggu sekali)

4- Saya tak suka makan fast food
(baru kejap tadi curi-curi makan peha ayam KFC Khaleef kat umah MIL.. Depa suh suapkan Khaleef.. 1 kali mulut Khaleef... 2 kali mulut mak dia...)

5- Saya tak suka Kedai Mamak Seri Melur, Tg Malim
(Huwaaaa... la ni kalau lalu kedai mamak tu rasa nak menitis air mata tau. Mee goreng kedai ni adalah sangat sangat lazat. Dulu pekena seminggu paling tidak 2 kali.)

6- Saya tak suka Vanilla Coke
(Adakah ini penyebab selera aku pada Inche Izman makin berkurang ?!!! Hanya Makcik Rehan yg tau kisah sebalik Vanilla Coke ini taw)

7- Saya seorang yang penjimat cermat
(Saya adalah seorang yang pemboros moros toros coros zoros)

8- Saya suka memandu dengan perlahan.. tidak lebih 60km/j
(Dari rumah ke PID pun sempat lagi pecut 100km/j...sila percaya Tora Terbang aku tu adalah laju siotttt)

9- Saya tidak takut pada katak
(Aku harap semua spesis katak dalam dunia ni akan mengalami kepupusan)

10- Saya SAYANG semua murid warga emas PID Tg Malim
(Eh, ni auta ke fakta ek.. cam fakta je ;))



Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

Aku seterus nyer nak bagi kat kawan-kawan PID... sbb aku tau deme ni bukan nyer ada keje sangat.. kui kui kui.. JGN MARE YE...

Tempat Pertama - Makcik Raihan (PID RASA Sayang)
Tempat Kedua - Ezey (PID paling kuat bergaduh - KUALA BALAH)
Tempat Ketiga - Imma (PID Duta Mee Udang - KUALA KURAU)
Tempat Keempat - Rahima (PID selisih SIMPANG EMPAT puluh empat)
Tempat Kelima - Azrin (PID SUNGAI PELIK bin ajaib)
Tempat Keenam - Nina (PID paling lama sekali iaitu SELAMA)
.
.
.
.
.


Rajin nmpk scroll smpi bawah.. alang2 smpi tu klik ler NUFFNANG aku ;)





4 comments:

weeda said...

Yeayy..terima kasih kak sebab sudi amek award dan jawab...i lap u lah :)

aLiYaHaRiZ said...

Zel, alamat kak wany...

Asmawani binti Zainol Abidin
c/o Silver Seven Sdn Bhd
No. 43, Jalan TIB 1/19
Taman Industri Bolton
68100 Batu Caves, Selangor

Ni alamat opis tau..

ieda said...

salam zel ...

heheh menjenguk .. waaaa dpt award dan TAQ yerk .. hehhe
best2 ...

niena..(,")(",)... said...

kite dah amik n buat award tu...tq...