Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 14, 2009

Budak Muhammad !!!!

Ini budakkan... kalau tak wat nakal satu hari mmg tak sah !!!

Pagi ni.. sbb papa dia ada umah, so tak anta laa g umah PIL..
Lepas sarapan, Inche Izman anta aku terus ke pejabat..
Dia lak balik umah ngn Khaleef sbb nak meracun rumput

Smpi umah, laki aku buka kan PHDC dan bagi dia tgk sorang2
Dia lak pi tebas2 rumput depan umah sblm nak meracun
Aku lak.. ada kat opis ni ler wat keje.. (ada keje ke ?!!! hehehe)

Kul 11.15, tiba2 laki aku SMS

"Khaleef kunci sliding door dari dalam siap tutup langsir.. abg kat luar umah !!!"

Adoyaaaaiiiii....

Laki aku panggil dia suh bukak kunci dia wat dek je...
Senyap sunyi & laki aku tak nmpk dia sbb dia tutup langsir

Aku ada kunci... tp camne nak balik umah sbb aku tak bawak kete..
Laki aku nak mai ambik..
Takkan nak tinggal Khaleef sorang2 & dia pun tkde kunci kete...

Lepas laki aku dah puas ketuk2 takde respon..
Risau laa pulak.. mana tau dia g main air dalam bilik air ke..
So, adalah terpaksa kopakkan pengunci sliding door tersebut

Bila dah dapat bukak...
dia ada je atas sofa ngadap TV tgk Handy Manny

Uwaaaaa....
nak kuar duit lak lagi sbb sliding door dah tak leh kunci !!!


Budak Muhammad ni kan !!!!!!
Eeeee... nasib baik bukan aku yg ada kat umah..
Kalau tak memang dah kena 2-3 das
.
.
.




5 comments:

Zulaikha said...

budok2 ni tak leh ditinggalkan sorg2..

pearls.. said...

boleh lak dia dok tengok tv tuh.. saja jer ni.. kekadang Adam pun camtu gak.. tapi moral of the story.. nak kuar rumah jerk kena bawa kunci umah.. walau kuar depan umah jerk.. heheh

ieda said...

heheh mcm2 perangai budak2 skrg kan ...
anak2 ieda gitu jugak .. baru 1 2 bukan ... dah macam budak 3 tahun nakal nyer ... fuh ..
dugaaaannnnn

I want to lose weight said...

aku balik keje tadi..
berbuih2 mulut dia nak citer
"PAPA UCHAK PINTU !!"

hehehe dia kata papa dia saja2 rosakkan pintu

Khaleef...Khaleef....

Lazyf... said...

cerdik sungguh ini budak...hehehe