Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 23, 2009

Entry Busuk !! Sapa2 Mudah Loya JANGAN BACA

Sangat membencikan !!!
Sapa2 yang berat lebih 100kg..
Ditambahkan pulak dengan perut berlapis-lapis-lapis...
kuih lapis pun kalah.. kuih pau pun surrender..
Tambah lak lengan besar kayu balak gred A
Pastu.. pendek lak sket.. (oklah tu kan.. pada PANJANG TANGAN)

PASTI akan mengalami masalah yg aku alami ini..
Kalau diberi keSEMPATan.. mmg aku tak guna toilet jenis "Squat"
Tapi kalau sempat laaa...
Kalau dah tak sempat, kena pulak malam sebelum tu layan Detox Tea..
Tora Terbang pun tak leh nak tolong...
Pintu ke toilet pej. pos lak berkunci dari dalam...
Maka nyer nak tak nak.. terpaksa gak laa nyangkung situ..

Masalah utama di sini adalah waktu mencuci..
Memang sangat-sangat jenuh..
Ikut belakang pun susah.. ikut depan pun susah...
(yg nak gelak tu.. toleh kiri kanan dulu ye)

Pernah satu ketika, aku cramp masa dalam toilet..
Cramp buah betis lak tu..
Pernah jugak.. bahu aku hampir terkehel kerana terlalu mencuba..
Lagi pernah hampir nak masuk dalam mangkuk tu pun iye jugak..
Ni sumer kisah benar.. aku nak reka2 watpe ye tak..

Masalah lain pula bila nak bangun..
Adoyaaiiii.. cam nak pecah kepala lutut ni sakit nyer
Selalu bila dah bangun.. cepat2 capai dinding & pejam mata dulu..
Sebab simptom2 nak PITAM tu akan ada..
Bagi blood circulation berjalan lancar dulu.. baru jalan..

Tapi skang dah tak berapa susah sangat..
AKu dah pasang getah paip seperti saranan Makcik Rehan..
Lagi dah bubuh tissue roll dalam tu
(ala-ala cha ya nun alif laaa pulak)

Pastu aku kan skang kuat aerobik..
So, sakit lutut tu dah hilang begitu saja..

Tapi.. aku masih prefer

TEPAT, SELAMAT DAN SEMPAT

hehehe siap bagi cogankata hokay



KLIK LER NUFFNANG NI BARANG SORANG 5 kali ;)








7 comments:

Kaseh said...

hahhahahahahahahahha sabo je la ko ni zel.. berair mata aku gelak baca entry ko ni.. apa yg ko rasa tu sebijik aku rasa..giler lenguh nak bgn bila dah lepas membuang kan.. aduhaiii..aku tak habis2 gelak ni...hahaha

Lazyf said...

mmg lawak abes....hahahahahaha..
akak mmg kelakarrrrrrrrrrrrrrr...best best best!!!

azurayahya said...

Aku salute giler dengan kejujuran ko Zel... Hahaha... Hanya yang pernah merasai nyer jek tahu betapa hazab nyer kan...!?!?

-iLLa- said...

adoii lawakassss.....
tp kak kiter prefer lg toilet yg cm pic no 1 tuhh..kalo g public toilet mesti cr toilet cm gitu..ekekkeee

Mey Mey said...

kui...kui...kui..
gitu ker..xper2x..soon kak
maner2 toilet takder hal punyer..

Mak Doyah said...

Aku alami ni masa pregnant, selalu cramp kaki, lepas tu ada masa nak bangun tu tak boleh nak bangun, kena tekan tangan kat lantai dulu, atau pegang kat dinding..aku tau sangat la seksa nye camana zel...

Ika Zulaikha said...

hehehe...
ika prefer cangkung wlupun saket...
geli ar ngan tandas duduk, lagi2 kat jamban public..

same je, cangkung ke duduk, nak mencapai sangat lah hazaaabb...

nak2 bile pancutan air kecik jerk...lagi HELL!!kedekut air betul...

korg penah masuk toilet dlm plane tak???sempit sesempit2 nyeee..hazab gak nak mengangkang tak bleh...huhu...