Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 11, 2009

TBL - Week 2 (6/6 - 12/6) weight update

118.6 hokay...
So adalah TURUN !!!!
last week adalah 120.7

MAKA NYER
118.6 - 120.7 = - 2.1 kilogram

SUKEEEEEEEEEEE SANGATTTTTT !!!!!
So, reward time...

Skang minum shake..
Kang lunch nak p makan kat kedai mamak KKB
Oooo.. terliur dengan kelazatan sotong goreng tepung


Ini dia bacaan hari ini
Tolong abaikan kuku jari ku yg panjang ittewwww
Sapa2 yg berberatkan 120KG dan pernah beranak
Tau ler camne SEKSA nyer nak ketip kuku kaki
So, aku adalah ketip kuku kaki 2 bulan sekali

KOTOR ?!!! ala.. aku bukan makan pakai kaki pun..
Buat susu pun tak pakai kaki..
SO, no hal hokay !!!

Ni FAT percentage
Masih tertulis perkataan OBESE di situ nampak nyer...


Ni lak WATER percentage

Secara keseluruhannya...
Aku masih merasakan bahawa aku hanya turun 1KG shj mgu ini
Sbb +- 1KG tu antara makan dan tidak
Kalau makan je.. konpem naik balik 1 Kg
Tu sbb aku timbang bangun tido pagi belum makan

APA-APA PUN... jgn lupa klik nuffnang !!!
hahahahaha... jgn mare







2 comments:

Zulaikha said...

waaahh..
mesti kak zel menang minggu ni..
byk tuu..
ape rahsia?
kebzan ehh??
ke mase kemas2 pgawai nak dtg tuu byk kalori burn?
haha..tahniah kakak ku!
ika turun skilo aje..huhu..

I want to lose weight said...

ye betul.. sbb adalah sangat busy this week..
Hari2 balik kul 7 malam..
Pastu kena ulang-alik lak dari umah mak..
Mgu depan.. harap2 leh turun lagi