Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 4, 2009

Hari Ni ke ?

To kaseh...
Aku igtkan TBL ni start Isnin.
So aku adalah timbang mula hari tu Isnin
Dan akan timbang balik Isnin jugak

Lagipun aku tak bawak timbang balik kg

Tapi rasa2 nyer aku akan menyertai ko gak mgu nih
Nasib baik RM5.. kalau RM500, mau draw ASB aku..

Semlm sebelum balik Mambang..
Makan nasi lauk hati ayam goreng kicap + ikan masin goreng bawang
Smpi Mambang.. tiba2 PM laki aku is bagi rm50
Suh beli KFC nak belanja sumer orang..

Dah bahagi2 ada 6 ketul baki utk aku ngn laki + khaleef
Aku adalah makan 2 ketui hokay + potato wedges + nugget 2 ketul
Tapi tak minum air gas...
Syabbbaaasss bettee

Pastu rasa bersalah.. terus sarung sport shoes
(ye.. aku adalah usung sport shoes aku ke mana saja)
Terus on laptop & aerobik

My laki is gelak guling tgk bini dia pakai
t-shirt tanpa lengan + seluar tido cinapek paras lutut
siap stokin + sport shoes
terkinja2 aerobik dalam umah

"Nasib baik pejabat pos dah tutup.. klu tak ada org masuk spital kat bawah kena gegaran otak.. dalam rumah ni pun dah ala2 bergegar, apa lagi kat bawah"

Eeeeee... sungguh hamsap tau Inche Izman ni
Tak yah nak tersengih2 laa bang..
kang ayang makan nasi satu periuk baru tau..
(iye.. dia adalah sedang menyengih sebelah aku kala ini)

Khaleef tgh layan boring cakap sorang2
Setiap 5-10 minit
"Mami, jom balleeekkk"

Kesian dia... PS2 pun tidak dapat menggembirakan hati dia
Haruskah aku berkorban dan pasang Astro kat umah Mambang ?
Uwaaaa... bertambah lagi laaa perbelanjaan utiliti aku nnt
Camne bang ? saya masukkan abang bayar bulan2
(masih sengih jugak lagi... )
.
.
.

No comments: