Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 2, 2009

Cucuk Telinga Ngn Straw !!!

Ini dia budak nyer..
Malam semlm time tgk PHDC, sibuk nak vitagen
Pas dah bagi tu aku layan jelah tenet..
Dia layan jelah TV

Tiba2 datang kat aku
"NI RAKSYAKSYE MAMI"
Mula2 tu aku tak perasan...
Lepas dia tunjuk telinga.. baru aku nampak
Rupanya dia masukkan straw dalam lubang telinga
And claimed dia adalah RAKSAKSA dlm citer ULTRAMAN

Time kena marah.. buat2 muka sedih nak nangis..
Kena marah dia betul2 supaya dia serik
Tu nasib baik masukkan straw panjang aku leh nmpk
Imagine kalau dia masukkan toys kecik2
Tak ke naya.. malam2 kena p spital...
Dah laa bapak ko jauh Khaleef woiiii !!!

Muka aku yg masih dalam proses menghilangkan parut2 jerawat..
Tapi alhamdullillah dah takde jerawat naik
Cuma.. minyak kat muka bertambah2...
Tak kisah laa tu, janji takde jerawat !!!
.
.
.




2 comments:

Lazyf... said...

hahaha..adatla budak2...hehehe

weeda said...

teringat adik masa kecik2 pernah masukkan kacang dalam hidung hehehe...mula2 gelak2 sbb rasa kelakar sekali kena hantar klinik juga daaaa :P