Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 25, 2009

Lunch Hari Ini

Itu dia..
kacang buncis + telur + udang 6 ekor + olive oil

Ikan bakar tu beli..
Abih sumer licin makan..
Makna nyer.. aku adalah suka makan sayur kekacang gini

Sayur-sayuran hijau tak leh diterima tekak
kecuali salad & timun mentah
So, mgu depan akan diselang selikan kacang buncis ngn kacang panjang

Itu sajork.. ptg ni panas..
Nak tulis apa pun otak jem..
Kepala ingat nak balik tido smbl bukak kipas laju2
.
.
.





4 comments:

beattey said...

kacang buncis adalah sayur yang terbaik untuk orang berdiet...tak caye ???cuba ko melenjan jalan2 dalam internet..mesti jumpa zel....

I want to lose weight said...

Aku ni sblm ni susah makan sayur + sangat susah makan buah..

Tu yg nak kena cari makanan sihat apa yg betul2 sesuai ngn tekak

Mak Doyah said...

Haah, memang kacang buncis elok utk diet, sedap lak tu..lagi la zel goreng guna olive oil, lagi bagus..chaiyook zel, kalau macam ni makan + exercise , masa raya nanti buleh pakai kebaya tau...

Diana Sulaiman said...

hai.. salam kenal gak.. i sokong utk u diet? hehehe.. i skang ni dah malas nak makan segala makanan suplemen utk diet melainkan diet secara normal je..

chaiyok! chaiyok!