Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, June 15, 2009

Boys Over Flower

Aku ni sebenar nyer adalah jenis mempunyai HOBI BERMUSIM
Klu dtg musim baca novel...
Sehari aku leh baca 2-3 buah sekali gus

Klu dtg musim suka beli-belah...
Duit dalam purse kurang RM50 pun aku leh smpi KL

Klu dtg musim suka tgk DVD Korean...
Sehari 24 jam aku akan tgk smpi abih..
Sebab nyer sinetron Korea ni paling sikit pun 16 episod
16 episod = 16 jam

2 minggu kebelakangan ini..
Adalah hobi tgk DVD

Cute kan... eee kenapa laa actor2 Mesia tkde yg bernas2 cmni
Ini asyik2 Fahrin... asyik2 Aaron Aziz...
asyik2 Iqram... asyik2 Farid Kamil...
PALING TIDAK BLEH DITERIMA AKAL

Rosyam Noor masih adalah HERO !!!!

BOYS OVER FLOWER
Exceli citer ni aku takde pun DVD nyer
Aku layan melalui youtube je
Bley kagum tak betapa gigih nyer aku !!!
Ngn line Streamyx cam hanjeng
Aku gagah gak tgk citer ni smpi abih


Comel2 nyer...
Aku berangan2 nak wat rambut Khaleef camni
Malang nyer... atuk dia bawak kedai gunting
2 minggu sekali...

Weekend baru lepas ni...
Mende ni jelah aku hadap pagi petang siang malam
Sabtu malam ahad.. sanggup tido pas Subuh.. kul 6.00 pagi
Pastu bantai tdo smpi kul 1 tgh..

Bangun2 ajak laki aku p makan kat kedai..
Pastu masa dinner janji konon2 nak masak...
Layan punya layan.. tup2 dah pukul 11 mlm..
Terus wat2 sore manja..

"Bie... Ayang masak meggi perisa tomyam je ye..."

Sian laki kesayangan aku...
Nmpk sangat bini dia dah taksub bebenor ngn
BOYS OVER FLOWER

Yummmyyyy !!!!

.
.
.





6 comments:

Cik Adek Manes said...

nampak je posting BOF terus saye jengah blog akak.. wakakakak.. !!

HJ mase cite nie dh tak jelita sgt dh.. kuwus gyler dier.. try tgk We Got Married, mase tue bdn sedap².. melting tesangattt.. !

I want to lose weight said...

time citer ni..
Bila rambut dah pendek..
ALAMAK !!
Bisa ajer inche izman dilupakan..

Mia-Ina said...

hehe..ciannya abg dia....

pearls.. said...

ala.. dah tengok citer nih.. kat Astro channel 303.. tiap isnin-selasa jam 9 mlm.. dah habis dah pun..

tapi mmg tiap2 minggu tunggu citer nih.. sampai hubby cakap.. emm.. dah daapt remote tuh.. takder la org lain dpt tengok tv.. heheh..

mmg best.. sampai anak saya pun reti ikut lagu2 dia.. pastu skrg ni kalau bukak ch 303 tuh, mesti ada lagu citer tuh..

Cik_Nomi said...

slumber gilee kutuk fahrin..

rosyam nor dah tueeee arhh..

alah.. pelakon2 korea tu klu yg pempuan sah2 buat muke.. mn de orang korea mate terbuntang2 kak.. mitos sumer tu.. ntah2 yang lelaki pun plastik gak.. kahkahkah..

I want to lose weight said...

:) janji sedap mata aku memandang...
aku ni jenis klu tengok nak cepat abih.. klu nak tgu tiap2 mgu, alamat mmg tak tunggu