Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 17, 2009

Bosan & Tension !!!

Aku puasa...
Bukak puasa minum susu shj..
Pastu telan HL.. Bee Pollen.. Proimmunise.. Detox Tea...
Pastu aerobik smpi 2 round...

Bangun esok nyer..
BERAT ADALAH SAMA !!!

Eeeeee....
Mungkinkah sbb TBL berat aku jadi susah sangat nak turun
Tekanan.. Stress...

Benci laaaaa !!!

Boleh tarik diri ke ?
.
.
.

9 comments:

The Biggest Loser Team said...

Zel, takmo stress2 bebeh.. ko jgn tak mkn langsung..kalau ko tak mkn nati takde menda nk kuar.. camne nak turun berat.. takmo give up..kalau ko amek HL patut berbuka mkn cam biasa pastu sejam dua pastu baru amek HL.. esok2 pasti ada menda nak diberakkan..sure turun nyer.. insyallah..

weeda said...

Akak dont give up yer...caiyok..caiyok...

ezza erisa said...

uik...jgn give up.
jgn tarik diri....teruskan usaha pasti berjaya...:)

gerbera said...

Salam, saya blog hopping. Jgn stress.sy ada terbaca, kalo stress lemak berkumpul kat perut. :) Kalo stress lagi susah nak turun. Just relax. Ingat..lemak dalam badan tu bukan amik masa 1 hari 2 nak brkumpul. Sama jugak ianya takkan hilang semudah ABC. Berusahalah!!

Zulaikha said...

sila tolong jangan timbang hari2..

Mia-Ina said...

hehe,takkan nk give up dah kak..sabar2x....mana leh tarik diri..kena berjuang smpai hbs...chaiyo kak

jgn stress timbang slalu...mcm mia pun berat maintain je..dh xleh turun..tp, pe yg mia tahu...biar leberat normal...okla..akak wat exercise..kagum tau..jd ibu, jd isteri msh ada ms buat semua2...tabik sgt kat akak

I want to lose weight said...

EEEE MALU NYER AKU

Boleh tak aku delete je entry memalukan ini :(

Dilily said...

zel, don't give up okey... i pun sama bertahun nak turun berat badan... diet..diet.. diet.. pun tak pernah jadi sebab kita tak cukup motivasi... TBL nilah motivasi kita ... sama-smam berjuang yeah....

Lazyf... said...

usaha mesti disertakan dgn konsistensi sambil menitip doa pd yg Maha Esa...