Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, December 5, 2009

Ada kongsi ker ?!!!!

Geram tul aku kat 2 ekor jantan betina ni..
Cam ada kongsi bayar 600 sebulan lak..
Halau ler camne pun..
Asal malam je datang ler tumpang tido..
Pastu esok penuh kesan tapak kaki ngn calar balar..

Laki aku dah beli pistol mainan yg peluru bulat2 tu...
Malam ni siap ler 2 ekor sekawan ni..
Yang herannya..
Tora terbang aku yg dah mati cat tu tak lak depa berkenan..

Kalau kat tora terbang..
Ajak kawan2 sekali tido pun aku tak marah...
.
.
.

7 comments:

lovelygift....everything u need are here said...

kuikuikui..kelakar la awak ni

Lazyf... said...

ader chemistry kot antara kucen2 tsbt ngan Tora Terbang akak tuh...hehehe

arbaieyah said...

si antan n tina tu dgn suka rela nak kadi pengawal keselamatan pd kereta awak tu zel....awak tq je lah kat dia org sbb sanggup bekerja jaga kereta tanpa gaji...ehe

arbaieyah said...

jgn aa tembak dia org tu zel...cian dia org tu...sakit tau kalau tembak pakai pistol pluru bulat2 tu....cuba zel kena.....adoiiiii

noradzlina.kamdani said...

ala..kete aku pun lbh kurang cam ko le...ari tu siap baik nye landing...walhal baru jek balik carwash.. pakkal aku ni org m'sia..klu aku ni org vietnam cnfm aku panggang kucing tu jd mknn aku...cam kt area hubby aku dok d Tg Malim..kucing dh bnyk ilang..kene NGAP...

p3perak said...

sis, teruknya.. sian erk..
tp, kucing2 tu rela jd guard,
nk wt cmne..??
hikhik..

I want to lose weight said...

Lazyf..

Kalau setakat tora terbang.. berak atas tu pun aku tak marah tau..

Tora Terbang tu dah abih bayor.. so takde laa rasa sakit hati sangat.

Arbaieyah..

Kena gak bagi pengajaran sket..