Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 21, 2009

Cabaran Lansing

Pagi tadi.. on d way anta khaleef..
Aku dengar iklan ni kat radio era..
Nama peserta akan diumumkan 28 Disember ni..
Cabaran ni akan bermula 28 Disember dan abih pada 7 Feb 2010
Sama laa pulak dengan tarikh tamat 99HTN..

Pastu yang paling menariknya...
10 orang yg terpilih akan duduk kat Kedah..
Tiba-tiba aku dengar lagi

10 orang yang bertuah !!!
Akan menjalani program ni RUMAH SENDIRI..

Maknanya tak payah duk Kedah..
Kalau nak ke Kedah.. harus kena berhenti keje baru dpt pergi..

So, pagi ini.. sepantas kilat..
Aku pi daftarkan diri aku kat web era.fm..

Sapa-sapa lagi yang berminat..
Leh laa sama-sama daftar..
Mana tau dapat yang 10 bertuah duk kat umah tu..
.
.
.

7 comments:

aBoi said...

hanya 20 orang je ke kak?

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

a-ah..

10 kena duk kedah
10 kena duk umah sendiri

menang dapat 10K

s.h.a.d.h.i.a said...

ooo... macam TBL pulak ekkk gaya nye kan?

NiNiE AyOb said...

kak..kalau kite masuk www.era.fm tu kan kite akan daftar under HPM tu kan?? huhuuh..kalau betol la 10 org duduk umah, saya pun ingat nak daftar jugakla....

adha said...

mcm nak try la.. hehehehhe....

** lama betul ko tak lipat bj.. aku skrg kena displin tiap2 mgu kena lipat.. kalau tak, menimbun tak larat.. ari tu aku muntah pas lipat bj.. hahahha byk giler...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ninie..

Daftar je.. mana tau ada rezekikan..

arbaieyah said...

dia nak kategori berat berapa ek zel? kalau mcm aku ni agak2nya masih layak lagi ke zel? aku teringin jugak...apa laman web dia zel?
tapi kalau kena ddk kat kedah jawabnya...kelautlah kerja aku...ahaahhaha