Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 1, 2009

Ada Improvement....

Dulu kalau budak ni kaler..
Sikit sini.. sikit sana.. SIAP !!
Skang dah pandai kaler penuh..

Air liur pun dah kurang menjejun atas kertas..
Pegang kaler pun dah betul..
Tak payah pun tanam uri bersama pensel dan buku..

Tapi...
Kalau dia dah pegang kaler merah...
Segala hape sumer laa kaler merah..
Kalau biru.. biru ler sumer..

Cth - BUNGA
Bunga biru..
Daun biru..
Batang biru...
.
.
.

6 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

kale ijo...semua jd hulk...wakkakaka

MAKCIK REHAN said...

aku tak bani lagi bagi kaler kat anak aku. mula2 nanti aku marah dia sebab buat mural kat dinding. pastu aku lak kena maki dgn laki sbb biar anak conteng dinding.

hadapla 613 tu diam2 nak oiii...

I want to lose weight said...

Khaleef ni nasib baik dia paham.. tak boleh tulis dinding..

Tapi dia kurang minat pun conteng dinding..

Yang dia minat conteng lantai.. Takpe juga..lap hilang

Mia-Ina said...

nasib baik x dinding..klu x jd mcm umah kami dulu la...kami ni mmg suke conteng dinding..habih kena marah dgn ayah..ms kecik2 dulu la...at last, dh besar br ayah cat baru..

NaNa YuSoF said...

pandai nye khaleep...hehehe...

m@ said...

clever lah yayep colour..elok je dlm line.
aqeel suka kaler dinding..kalau dapat pen tgn kaki habis semua dia conteng..:-p