Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 14, 2009

Bercampur baur...

Cam gambor susu-susu pam dari blog MR lak kan..
Bukan ler...
Buat pengetahuan sumer.. aku tak BF Khaleef pun masa dia baby..
Dia mmg bergantung 100% kepada susu formula..

'Yelah.. mmg besar yg tidak berguna asset aku ni..
Buat tambah kilogram pada berat aku je..
Tapi takde isi susu pun..


Khaleef : Dah mami... kalep kenyang
Mami : Alah, tinggal sikit je lagi.. abihkan susu
Khaleef : Tak nak dah.. nanti kalep sakit perut
Mami : Nanti tuhan marah dia.. suka membazir susu
Khaleef : Nanti kalep GOMOK !!!!

Huhuhu..
Aku terus tak balas dah..

Ni single meal aku hari ni..
Masak sendiri tau..
Bagi aku lazat ler kot..
Sbb laki aku takde nak bagi kejian pada masakan bini dia..

Lepas makan ni.. tiba2 migrain aku dtg..
Cam selama hidup aku kena migrain..
Hari ni yang paling sakit !!
Rasa cam sumer urat darah dalam kepala nak meletup..
Rasa cam otak bengkak..

Telan 2 biji actifast..
Lambat sgt nak hilangnya..
1 biji caffox.. hilang sikit..
Ada sikit lagi... 1 biji lagi caffox..

Skang ni dah ok sket..
Cuma ada rasa loya-loya dan mual..

Masa aku tengah pening..
Aku suh Khaleef gi ambik selimut dalam bilik..
Dia tgh tgk Mickey Mouse kat PHDC

Jawapan dia...

"Leceh laaa mami ni.. Benci awak !!!"

Huwaaaa... nasib ko kecik Kalep..
Klu tak mmg aku ramas mulut ko tu..
.
.

6 comments:

Kaseh said...

hahahah benci awak lagi tuh...khaleef khaleef..... mana dia belajaar takot gomok tuh..

Mimy Hamid said...

kak zel ni gaduh ngan kalep kelako giler...buka blog nak baca je kisah kalep ni...hahahahaha

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Kaseh..

Sebab papa dia selalu cakap camtu kat dia..

Kalau dia berlebih-lebihan nak coklat, gula-gula, kek..

Nanti papa dia cakap

"Makan laa banyak-banyak.. nanti gomok cam mami.. dah tak hensem cam papa"

huhuhuhu..

its me said...

weh sedap tul aku tgk makanan yg ko masak tu....aku tak takut GOMOK..meh bg aku sepinggan..Kalip nak jd papa die nak slim slim bagai....

K-Z said...

ahaha... mmg lucu la dgn si khaleef nih... tapi moga2 tak dibawa sampai ke besar...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Aireen..

Sebab orang selalu cakap kat dia..

"Khaleef hensem cam papa"

eeeee koser..