Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, December 20, 2009

Apsal laaaa mangkuk hayun sangat !!!!

Bukan orang taw..
Tak baik panggil orang mangkuk !!!

Tapi line streamyx pid ni yg sangat mangkuk..
Kejap ada.. kejap putus..
Yang benci tu.. aku dah taip komen panjang2..
Tiba2 nak send..
Page can not be displayed kepala hangguk ko..

Aku nak tepek gambor aku ngn peserta no.52 pun tak leh..
Jgn harap laa kan gambor dr camera 12.5 mp aku tu..
Nak buleh loading ngn keadaan tenet cam seyal nih..

Yang paling memalukan..
Hari ni dah ler ada pegawai-pegawai SSM kat sini..
Hari ni gak laa internet nak wat pasal..
Tunjuk perangai "baik" sangat...

Terkejut aku tgk kat yahoo news pagi ni..
Actress kegemaran aku ni mati mengejut..
Brittany Murphy..
Dia ni kalau berlakon sempoi je..
Ngn memek muka dia selamba..

Full cardiac arrest...
Sakit jantung ke nih?
kardiak-kardiak ni jantung laa kan..
.
.
.

5 comments:

eynda said...

Hah??!! Terkejut jugak ni...minat jugak lakonan dia...mudanyer dah meninggal...heart attack lak tu...kesian kan :-(

Cikgu Dahlia said...

Lorr..baru tau dah mati...kalo xmasuk sini, mesti tatau tu...

yup kalo cardiac biasanya berkaitan dengan jantung malfunction..

kalo kita bhaasa mudah, bahasa kita, dah sampai ajal...tp dah term medical, kena laa ade tulis sebab kematian kan...so jantung laa gagal berfungsi (serangan jantung) sebab tu mati...mcm tu laa kekdahnya

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Tulah.. laki dia sibuk takmo autopsi..

Tapi polis nak wat gak..

Ni tak pasal dadah... mesti minum arak banyak sangat..

Tapi mak dia kata.. dia ada diabetes

Muda tu.. baru 32 tahun

its me said...

HA SILAkan nak marah..aku pun same...da taip elaju ko punyer sekali yg part ko membeli belah tu..baik punyer ayat aku..nak post sekali error..aku lak tak copy dulu..yg niaku standby copy dulu kalau kate ilang kang aku leh try lagik..silan tul line ni...

Bimbo said...

erkk..aku baru tau brittany ni dah meninggal..laa..full cardiac arrest tu mcm sudden death jugak..jantung berhenti sepenuhnya tiba2..eisk2..dadah kot..