Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 7, 2009

UPDATE 99HTN - attention !!!!

Nampaknya ramai sudah kantoi nasi..
Termasuklah Organizer haprak ni..
Sudah kantoi
1 kali makan banyak
1 kali sesuap nasi

Ramai yang cekal dan taat setia dengan contest ini..

Ramai jugak yg nak tarik diri sbb hari-hari makan nasi..

TIDAK BOLEH TARIK DIRI

kecuali
(akan dikecualikan bayar RM10..
tp klu nak sedekah gak apa salahnya)


1- anda pregnant
2- anda sakit @ berpenyakit

Setakat makan nasi dah lebih 10 kali..
Anda perlu juga menghabiskan 99HTN..
Dengan penuh perasaan berdosa hokay..
Walaupun tak masuk api neraka..

Lagipun tak rugi kalau teruskan..
Benti pun kena bayar RM10..
Teruskan pun kena bayar RM10..
Tapi konpem korang & aku tak menang ler kan..

Judges akan ambil kira juga bab2 kantoi ni..
Camne kiraan tu.. akan dibagitau lepas contest tamat

Saya sangat kagum dengan mereka2 yg dah turun lebih 5kg..

Teruskan perjuangan kita!!
.
.
.

13 comments:

maira said...

aku teruskan walaupun terasa nak makan nasik... walaupun dah kantoi n walaupon berat x turun...kekeke

Ms Pancake said...

hiphip hoorey! teruskan usaha.. alhamdulillah belom kantoi lagi.. hihi.. ;)

oli said...

ada orang dah turun 5kg?
i punya jarum penimbang rosak...tak berganjak langsung...

Haiza said...

kagum nye sape yg turun 5 kilo tuuuuu
ciss cisss...
nasi tu sedapppp kan kak zel

Iza said...

salam ziarah...
ada tak contest utk naikkn berat badan?
Sblum kawin berat 39kg (2006). skrg ni anak dah 2 tahun, beratku hanya lingkungan 40kg je. Aku lah orang yg palig kuat makan semata2 utk naikkn berat badan tp penat je mkn byk2, berat tetap sama.

I want to lose weight said...

iza

ko wat ler contest naik berat...
nnt laki aku konpem masuk :)

Mar said...

waaahh kagumnyaaa ada org turun lebih 5kg. mar ni dok naik turun tak sudah2

Nadia Yuna said...

nadia baru terjumpa contest ni. nak join jugak. tapi cam da terlambat. sob sob sob =(

Yatts said...

saper yg dh tuwun 5 kg tuh....ai br tuwun sekilo....tu pun hazab....tp inches byk gak la turun....

arbaieyah said...

aku pun kagum jugak sesapa yang turun leih dari 5kg....aku ni sampai sekarang hanya 1 kg je turun walaupun kontrol makan, x-cise n x makan nasi....metabolisma aku jem kot...ahahhaha

arbaieyah said...

kalau utk naik berat...laki aku pun kompem jugak akan join...hahhahaha

Mia-Ina said...

sape2 yg dah turun 5kg?klu ye,boleh jd inspirasi ni...pergh!

wien said...

best2..yg turun byk tu..ni xtimbang2 lagi..takut tak turun..hahhaa..tp still xsentuh nasi lagi..harap dpt bertahan..huhuu
congratz ok yg berjaya turun byk tu..
teruskan usaha anda