Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, December 6, 2009

Mr Potato....


Kalau bertenet atau layan korea kat laptop..
Aku mmg pakai headphone..
Headphone aku lak.. bukan jenis harga RM10..
Bukan jual lambak kat Tesco tu..
Tapi jenis yg mahal siottttt...
RM45.00 aku beli kat BHL... (riaknya aku....)

Sebabnya.. aku mmg tak merasa kalau nak tgk DVD guna TV..
Tuan Kecik mmg dah konker TV dari dia buka mata smpi pejam mata..
Aku lak selalunya akan pejam lebih dulu dari dia..

Bila dah bosan layan DVD..
Aku akan bukak LWC utk reply klik..
Bila nmpk je iklan mr misai ni..
Sepantas mungkin aku akan KLIK

Mr potato!!! Mr Potato !!!!
(Lagu tema iklan ni)

Time ni aku akan..
"OOO b*r*t kambing meletup!!!"
(carutan bintang-bintang.. apa salah kambing?!!)

Dengan headphone rege RM45.00 tu..
Stereo sound + Surrounding + Echo + Bass + Trebble..
Apa jadah sumer tu laa...
Memang patut b*r*t kambing meletupsss

TERKEJUT siot !!!!
Oleh itu.. sila mute sblm klik Mr Misai

HIDUP NUFFNANG !!!
.
.
.

2 comments:

its me said...

wakakaka aku pun same tekezut gak kekdang....hikhik tak tak melatah mcmko..aku hardcore punyer tersepak brg sekali...ampeh tu giler kentang tu

eynda said...

Ahahaha....pc kat sini sentiasa mute...sebab akak suka bukak banyak tab dlm satu window :-p...bayangkan kalau 10 blog ada 10 lagu sekali bunyik :-D