Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 14, 2009

Hari Ke-9 JM5

Hari ni bancuh kat PID plak..
Sebab peti ais kat sini dah beroperasi semula..
So, ada air sejuk peti ais..

Perut masih belum berapa nak adjust lagi..
Aku masih rasa lapar di waktu-watu makan..
Skang ni dah tukar ambik makanan sekali sehari sahaja..

Kalau tak turun gak..
Agaknya nak kena makan racun tikus ngn air oren ler kot
Baru leh turun berat badan..
.
.
.

12 comments:

Faizah_Haris said...

racun tikosss??? uikssss wakakaka...jgn3...

Faizah_Haris said...

racun tikus bukan kurus jek....nt tinggal rangka tenggorakkk je...hihihi

DaHLia said...

racun tikus?? oh tidakkk!!!! janganlah..kan byk lagi option lain...

nazliahnazeer said...

mcm sedih plak ble akk ckp kne mkn racon tikos plak. haha. entah nape rase cmtu. yela dh usaha mcm2 kan.. hmm

Mar said...

racun tikus...jangaaaannn. bahaya wooo

noor said...

ramai member aku yg amik jm5, bila berenti badan naik balik....mungkin sebab dah tak leh control nafsu kot...anyway...gud luck zel....

kalo tak kurus gak, pas ni ngandung jer lah...tak der pening2 paler...hehe

I want to lose weight said...

Uwaaa..

Aku mmg nak sangat peknen pada masa skang ni !!

sitie said...

hohoho..kak zell biar betul xkan la smpai nak telan racun...kot yerk pun tgu la si khaleff pandai berdikari dlu..wakakaka..mesti bleh nye la kak zell..hidup kak zell...

babyfreaks@ratusiput said...

memula mmg perit skit...smangat tu penting...insyaAllah ble punye...malaysia boleh...zel pun boleh gak!

arbaieyah said...

zel...ko pun sama mcm aku...aku nak sgt pegnent 4 da 2nd baby dalam masa terdekat ni...aku sangat jeles kengkawan aku semua ramai yg tgh pgnent sekarang ni...mungkin akhir tahu adalah musim mengawan....

I want to lose weight said...

Geng-geng aku bukan tengah pregnant..
Tapi sumer dah ada 2-3 orang anak..
Yg saing2 Khaleef sumer dah ada adik taw..

Mummy said...

Salam akak..
Akak ni klakar lar...
Actually sy pun penah makan jDM nih..abis 3 kotak turun 7 kg jer sebab..tak berdisiplin...ahaks
good luck to akak