Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 28, 2009

RM111.05

Itu ler nilai yang aku bayar kepada TM..
Untuk servis internet sehampas ini..

Line internet hampas ni..
Bukan baru semlm..
Sudah beberapa bulan berlanjutan..
Semenjak lepas hari raya aidilfitri.. bukan aidiladha..

Cakap jelah kan.. ko nak suh aku tukar kepada package lebih mahal..

Mula-mula pasang mmg marbeles tahap dewa..
Youtube, MegaUplode, RapidShare..
Ala-ala tekan terus loading tak yah buffer-buffer..
700MB tu kurang 1 jam dah siap..

Selepas setahun setia bersama..
Ini laaa balasan yang aku dapat !!!

So, adakah patut aku naik angin ?!!

RM111.05 boleh dapat apa ?

1- Susu Nespray Khaleef 5 pek kalau beli kat Tesco
2- Diapers berjenama terkenal 3 pek
3- Tambah lagi rm39.95, leh bayar yuran bulan Tadika Matahari Ria
4- Kalau aku kumpul 111.05 tu selama 20 bulan.. leh dpt Blackberry
5- Aiskrim Baskin Robins yg aku suka sgt tu.. leh dapat 4 kotak..
6- Isi minyak pi balik kerja selama 1 bulan
7- Tambah lagi rm27.95.. dapat kasut CROCS satu lagi
8- Beli stok brooch, leh dapat 2 tray
9- Pi hytex, leh dapat 22 helai t-shirt RM5 selai
10- Pi Secret Recipe, leh dapat sebiji kek + tomyam kung + brownies

Apa pun.. saya sangat sayang Streamyx saya..
Unlimited bandwitdh..
Download smpi meletup laptop pun takpe..

Oleh itu.. sapa2 yang suka donlod.. bertukar laa kepada streamyx..
Meh meramaikan lagi pengguna Streamyx..
So, depa akan ada banyak duit nak naiktaraf perkhidmatan..
Nak wat iklan kat TV..
Ambik full page kat paper utusan..

JOM STREAMYX
KALAU BUKAN STREAMYX
ANDA TAK BEST


hokay gitu ?!!!!
.
.
.

4 comments:

LiAnA said...

wakaka ko marah2 streamyx tp promote gak.. tp seriously kalau time line ok tu mmg thumbs up ler.. laju gile babas.. time sengal rasa nk potong terus kabel phone tu..

adha said...

smp mcm tu teruk ker? aku guna celcom broadband pun cam haram... mula2 beli dulu kemain best.. skrg ni... rasa nk pijak2 jek brodben tu...

adha said...

smp mcm tu teruk ker? aku guna celcom broadband pun cam haram... mula2 beli dulu kemain best.. skrg ni... rasa nk pijak2 jek brodben tu...

lia said...

mmg camtu gmknya service dia... lia dulu pun cmatu gak..memula pasang..laju bebeno... pastu, asyik service down je,...call customer service, suruh cabut plug, masukkan balik...sma mcm Zai... tapi tak leh...rupanya dia punya server problem kot.. eh..server ke? tp from diaorng punya side... then bnyk kali dh berlaku, smpaikan ada satu bulan tu byr free je ke TM sbb line streamyx tak leh guna.. ada kerosakn teknikal...bila diaorang check, kata takde ape2...tp bila call balik , br ade detect problem...camno tu??last2 terus potong...takde pakai ape2 lagi... kalau dh ok balik ,mkgn pakai lagi kot streamyx ni atau ke POTONG....