Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 15, 2009

Sangat Menyusahkan Hidop Aku !!!!

Giler tension skang pagi-pagi..
Bukan tension sebab Tg Malim ni jem..
Tapi sebab perjalanan aku menjadi bertambah jauh..

Sebelum ni ada short-cut bawah jambatan KTM..
So jarak dari PID ke umah mentua aku tak 1km..
Ulang-alik dalam 3-4 minit je..

Sebab jalan tu tutup untuk kebahagian masa depan..
Maka aku terpaksa pusing satu Tg Malim ni nak anta Kalep..
Total masa diambil adalah 20 minit pergi balik..
Dah 3 hari aku smpi pejabat lewat 30 minit...

Dah cuba untuk bersiap cepat-cepat..
Tapi mesti lambat gak akhirnya..
Dulu kuar rumah 8.45 pagi.. ngam2 smpi pid kul 9.00 pagi..

Minyak pun banyak pakai..
Sblm ni.. isi 30 hengget.. 2 mgu pakai..
Ni baru keje 3 hari.. dah guna 1/2 tank..

So.. anda kesian tak pada saya ?!!
Pi klik nuffnang cepat2..
Minggu ni aku banyak dapat buffered & metered ads..

TQVM
.
.
.

4 comments:

Ieda said...

kak zel...nufnang ni nak klik mcm mane..xfhm ieda

kakngah said...

eh.. menjak bila tutup huh?? nampak sgt dh lama aku x g tnjung kn..
buat leceh btl ar nk pusing..

noradzlina.kamdani said...

zel..so aku g tg...ble ke aku jumpe ko? aku sampai mgkn mlm le lbh kurang dkt 9pm kot...

I want to lose weight said...

Boleh-boleh.. call je..
Malam esokkan ?
Maknanya jumaat malam?

Aku ada.. sabtu baru balik Mambang