Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, December 23, 2009

Jaguh 5 Ceria..


Masa tunggu nugget KFC masak..
Aku pun jengah ler kedai majalah sblh KFC ni..
Kat sini aku leh baca je mana-mana majalah sesuka hati..
Sebab pekerja-pekerja situ kebanyakkannya..
Anak murid aku.. dulu2 depa pernah belajar komputer kat PID..

Belek-belek mastika bulan Januari 2010..
Jumpa ler pasal JAGUH 5 CERIA ni..
(free promotion utk depa dari LWC :))

Balik umah aku terus on laptop buka youtube..

Mak aaaaiiiiii...

Kesian pun ada..
Lawak pun ada..

Desperate sangat kot nak jadi penyanyi..
Dengarnya depa-depa ni bekas penyanyi dikir barat..

Pendapat aku..
Sangat Memalukan !!!
Aku dah pernah tgk clip-clip camni..
Tapi bukan dari Malaysia.. tau jelah kan dari negara mana..
Rupanya kat Mesia pun ada..

Terkinja-kinja cam... (takmo tulis)
Agaknya ada ulat beluncas menetas dalam bontot kot..
Tu yang teruk sangat joget..
Dressing dah ler cam... (pun takmo tulis)

Takpe laa.. tak baik kutuk-kutuk orang kan..
Padahal dah kutuk pun
.
.
.

6 comments:

Kaseh said...

ternganga aku tgk budak2 ni.. ya allah..kesian pun ada..geli pun ada..

I want to lose weight said...

cam birah sesangatkan...

Mimi Sharif said...

Sian la budak2 yg desperado sgt nk jd artis...
Geli den...

CiK NuNu said...

gilo ah' lagu dah best..
TAPI...
penari nyer mcm dh kt kelab dangdut ja..
adoi...!!!
mcm nk tercabut ponggong goyang mcm tue..
wakakakakka...

kimihaikal said...

dasyat sungguh.....

kAkYaNg said...

kah kah kah. byk kalori bley bakar tu