Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, December 19, 2009

Merendek Perabih Duit....

Sanggup tak balik Mambang hokay...
Pukul 5.00 pagi dh bangun siap sedia apa yg patut..
Bekal makan tengahari Inche Izman..
Sarapan pagi dia...
Heheheh nak ambik hati punya pasal..
Takut dia merajuk sbb aku ngn Khaleef tak balik Mambang..
Semata-mata nak terjah warehouse Hytex..

Baju-bajan Sara...
Tak banyak pun sbb susah cari saiz..
Banyak saiz 6 ke atas..
Baju-bajan Khayra...
Kitaorg bawak dia sorang je..
Khaleef ngn Sara tinggal dengan nenek..

Balik-balik dari warehouse..
Nenek terus cari bantal nak tido..
Lembik nenek dikerjakan cucu dua orang..


Yang melebih-lebih berlebihan ni..
Tentu laaa anak aku kan..
Padahal nawaitu awal tu..
Nak teman adik aku je..
Konon-konon baju Khaleef dah banyak sangat..

Bukan KONON lagi..
Memang secara serius sangat banyak..
Dah 2 almari baju dia sorang..
Tu pun dah banyak yang lama2 kasi kat orang..

TAPI..
Terjebak jugak pembelian secara tidak berhemah ni..

Khaleef paling suka tgk KUKIN yang banyak itu..
Isap laa ko smpi tercabut gigi depan pun takpe..

Sapa-sapa yang belum pergi lagi..
Sempat lagi ni nak pergi..
26hb - 27hb ni ada lagi..
Last kopek...kalau tak kena tgu time Raya Cina pulak..
.
.
.

4 comments:

babyfreaks@ratusiput said...

ei bestnye...sti murah2 punye kan...kat jb jarangla buat warehouse2 camni...bukan jarang pun...tak pernah la...ehehe...jelesss ni zel...

noradzlina.kamdani said...

jd gak ko pergi yek zel...

noradzlina.kamdani said...

nnt bg add tmpt tu..mn le tau dpt g sana ke..

eynda said...

Wah!! Shopping!! :-D