Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 22, 2009

Dong Bang Shin Kalep - DBSK



Ini ler akibat kalau mak dia selalu pasang lagu Korea..
Khaleef pun dah terikut-ikut...
Dah pandai joget lagu Korea..
Dulu dia suka sangat lagu Sorry Sorry - Super Junior
Lepas tu lagi I Hate You - 2PM
Skang suka Mirotic - DBSK

Ini ler gaya yg dia dok tiru tu..
Tu yang kejap-kejap tangan kat dagu..

Kalau hajah Norlia tengok ni..
Tentu mami dia berdas-das kena..
Bukan nak ajor anak mengaji ke.. alip ba ta ke...
Ajor anak tergedik-gedik pulak..

Hakikatnya aku tak ajar tau..
Dia yg pandai sendiri..
.
.
.


8 comments:

Hana Kimi said...

mirotic? best giler lagu tu! dbsk nyer lagu hana ada lbih dr 100 ( fanatic sgt! ). blehla kalep ajar hana mnari tarian tu sbb tarian mirotic tu susahla. suruh kalep tgok v/clip purple line ( dbsk ) plak, lg t'angkat!

Gergasi Pink said...

kita sangat suke blog awk inie...caiyokk! awk mesti da kurus kan..kan..kan..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Bukan dah kurus...
Tapi dah gemuk !!!

its me said...

wakakakaku tak tahan staement gergasi pink tu nok....sikit lGI KO KUWUS la nok.....huhuh oo kalip tiru depa ni ker..hikhik...ko la ni...mmg betoi la kate hjh norlia tu..ko yg ngajo...citer korea manjang..tu la akibat...

weh jiran aku peknen tgk citer korea 24/7 sekali anak kuorr muke mcm org korea nok..padahal akak nyer itammanis...adik putih melepak...huhuh moga ko pun dpt gitu nok..aku doakan..amin..aku da bg sk2 bg ko lak cun melecun mcm pelakon korea tu hah

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Tulah.. gergasi pink cam tak nmpk lak gambor aku yg montels tahap gajah pas beranak kat bawah tu..

apa kes ?!!!

Kaseh said...

ala line kat opis aku ni slow.. takleh tgk kalep nyanyi..nati kat umah kang aku layan..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Dia bukan nyanyi.. joget :)

Cik Adek Manes said...

haha.. ! my spirit song..

dong bang shin ki saranghaeyo !!

*sambil² tgk kalep juget mirotic!*