Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 7, 2009

Besday ke...

Dia ni sambut besday cam tiap2 bulan ler pulak..
Asal ada je kartun kat PHDC tu sambut besday..
Dia pun bising ler nak kek jugak..

Nasib baik ler kek kat Tg Malim ni murah je..
Kek Ben 10 tu.. RM8.00 je..
Kek span biasa tuje..

Ni part peberet dia..
Potong sana.. potong sini..
Cuit sana.. cuit sini..

Pastu DAH..
Sambung balik tgk TV..
Kek dia ?!!!!!
Mak dia suka tapi pura-pura sedih smbil makan kek..
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

aku nk jd ank ko le zel bes nye mak layan mcm ni..ish2 xbersyukur sungguh nasib baik ank ko blm pandai mintak SR

I want to lose weight said...

dia janji kek je..
mgu lepas handy manny sambut besday..
lepas tu dia sibuk laa..

kek mami.. kek mami..
he pe yu kalep...

~H @ N i ~ said...

hehe, kalep dera mami die yek,sib baik kek kat situ murah yek, kalu die mintak SR fengsan mami die..hehe

salam kenal kak zel (+_+)

Nur Fazlizah said...

sweet khaleef

Mar said...

waaahhh...bestnya sambut birthday tiap2 bulan...pndai kalep kopakkan maknyeee hehehe