Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, December 20, 2009

Cabutan Bertuah !!!

Bukan cabutan bertuah wang besar...
Tapi cabutan bertuah cari sp***er...

Last aku lipat kain adalah sehari sebelum raya haji..

Lebih sebulan dah kot raya haji..
Eeeee... mana laa laki tak hangin kan..
Konon-konon sangat penat laa jaga anak..
Sampai takde masa nak lipat kain..
Padahal dok meniarap depan laptop tgk citer Korea..

Tapi...

AKU MEMANG BENCI LIPAT KAIN

Aku mula dah nak consider cadangan mieja..
Beli almari banyak-banyak..
Dan gantung sumer baju-bajan..
Yang belah2 dalam tu sumbat je dalam laci...

TAPI...

Umah aku tak sebesar umah Mieja :((

Sebelum operasi lipat kain..
Mula-mula ini budak kena tidokan dulu..
Kalau tak mmg penat..
Kita lipat.. dia wat main lompat2 baju pulak..
.
.
.

4 comments:

eynda said...

Eynda pun baju2 semua guna hanger....seluar panjang/pendek pun dah guna hanger....s***der pun hubby kata takyah lipat longgok2 dlm laci je kekekek...habih senang keje sekarang nih...tapi tiap2 hari atleast ada 2-3 laundry kena buat...boleh kira banyak mana baju bajan kena basuh dgn mesin basuh 9kg tuh!Banyak mana nak kena settle :-D

noradzlina.kamdani said...

wa...aku pun de masalah lipat bj ni...klu srh basuh bj aku laju jek..nk lipat...ble x klu aku cr org upah utk lipat bj?

lagi aku malas kalu kain bj tu sejuk...xselera nk lipat...aku suka bj yg br angat dr jemuran..tp ni musim ujan...

umah ko beso le beb...apa masalahnye...lain le umah aku ni kecik jek...

NaNa YuSoF said...

da stahun 3bln saya dok putrajaya...smpai la ni..kain baju msih lg letak dlm beg...
xbli2 almari lagi....huhuhu...
biasala..dok pindah randah..
nnt xlarat nk bwk kehulu kehilir almari tu...
hehehe...

Ayu Hussien said...

huhuuuu sma lah kte kak...