Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 8, 2009

Nak tau sapa yg turun 5kg tu ?...

OK yang berjaya turun 6kg itu ialah

Peserta no.90 - http://booh7979.blogspot.com/

Ia adalah hasi DETOX PLAN yg dia buat..

Utk pengetahuan semua.. beliau akan adakan

3 Days Detox Plan
~ Come Join Me~
14/12/09 - 17/12/09

So sapa nak experiance pengalaman detox.. leh join..
Ada hadiah bagi yang turun lebih 3kg
Planning dah ada.. just ikut apa yg ditulis kat blog tu..

Sebagai hadiah dari kawan-kawan 99HTN
Sapa2 yang masuk blog dia tu jumpa nuffnang ads..
SILA KLIK HOKAY :)

Akak belum pasti join lagi.. sbb date di atas tu klu ikutkan..
Tengah holiday ngn Inche Izman & Khaleef..
So agak mustahil holiday nak detox..
.
.
.

5 comments:

Flo Alfera said...

Hi Zel tengkiu sebab memfemeskan blog aku hahahah just joking..dont worry next time boleh join lagi.have a great day!

its me said...

weh aku sgt teruja okeh..aku nak try diet gini la gak...mamapukah aku

noradzlina.kamdani said...

wa..g holiday..slmt berholiday..mana le tau kot dpt 2nd baby ms g holday ni..

azilaraffie said...

same ngn k.zel.. 14hb tu gue cuti gak.. tp xpe, nk try p usha cara detox sat.. huhue..

arbaieyah said...

NASIB BAIK AKU MASA 3 HARI DETOX TU MAK MER TUA N PAK MERTUA AKU DAH BALIK KELANTAN....SO TINGGAL 2 ORG JE NGAN LAKI AKU...ANAK AKU PUN DEPA HANGKUT SKALBALIK KELANTAN....AKU BOLEH LAH BER DETOX DGN TENANG N AMAN..KALAU TIDAK...X MENJADI AGAKNYA DETOX2 NI...